This is an example of a HTML caption with a link .

7 Ocak 2011 Cuma

2NE1'i bilmeyeniz var mı??

Kendileri yukarıdaki resimde de göreceğiniz 4 kızdan oluşan koreli bir gruptur. Ben kendilerini It Hurts adlı parçayla tanımıştım ve oldukça beğenmiştim. Sanırım klibinde etkisinde birazcık kaldım. Çünkü bu tarz atmosferli kliplere, yine bu tarz müzikleri çok yakıştırıyorum. Neyse uzatmadan asıl diyeceğime geleyim...  Bu Asyalı güzide grubu keşfedeli fazla olmamıştı ki bir baktım ruh hastası gibi TV programlarını izlemeye başlamışım. Hani şu günlük gibi olan programlar (^.^')  Yeni albüm hazırlığında olduklarını işte o zaman fark ettim. Will.i.am ile (Black Eyed Peas'ten bilirsiniz) stüdyoya girmişler. Fanları olmasam da BEP'i oldukça severim, bu yüzden ortaya güzel bir albüm çıkacağını hissediyorum. Henüz dinlememiş olanlar olabilir, bir parça hemen yutup'a sızmış bile. Buyrunuz burdan dinleyin tıktık


Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder