This is an example of a HTML caption with a link .

17 Ocak 2011 Pazartesi

Bahsetmesem olmaz diyorum, çünkü bilmeyenler hala çıkabiliyor. Adı anime listesi olabilir ama mangalara da aynı listeden yapabiliyorsunuz. Benim gibi hangi anime ya da manga bölümünde kaldığınızı mı unutuyorsunuz ya da aynı tarz anime ve mangaları seven arkadaşınızın nelere kaç puan verdiğini mi görmek istiyorsunuz? Doğru adres işte myanimelist.net. Kendisi sevip saydığım bir site olmakla beraber çok uzun zamandır doğru düzgün anime izlemediğim için girmiyordum. Bu sitede kendinize ait bir profiliniz oluyor ve listelere tıklayarak kendi arşivinizi görebiliyorsunuz. Arkaplanı ve grafikleri biraz kassa da düzenleyebiliyorsunuz <_< Bu da benimki.

Katılma tarihime Kasım 2007 diyor O_o Vay be oldu mu o kadar!

Soldaki de mydramalist.info adresinin logosu. Oldukça dandik görünebilir ama yukarıda anlattığım anime listesinde olduğu gibi bu da oldukça işlevsel. Açın kendinize bir profil, listenizi doldurun hangi dramaya kaç puan verdiğinizi biz de görelim :) Şimdi mydramalist'e baktım da onu da pek güncellememişim. Doğru düzgün izleyemiyorum ki :/

Buyrun bu da drama listem :)

Bu konuda merak ettikleriniz olursa lütfen çekinmeyin sorun :) Her ne kadar yeni sezon pek anime izlemesem de bu sefer dramaları takip etmişliğim var. Yardımcı olmaya çalışırım (*.*) Jaa Ne!
Categories: , ,

2 yorum :