This is an example of a HTML caption with a link .

12 Ocak 2011 Çarşamba

İnternetten ilk yurtdışı siparişimi vermiş bulunmaktayım. Bunu da 6 şubatta yapılması beklenen İzmirdeki Cos-Party de giymeyi planladığım mini mini bir kimono ile yaptım. Aslında bu kıyafeti giyebilecek bir ortam istiyordum, şansıma denk geldi. Daha önce ebay de görmüştüm ve Japon kızların bu tür şeyleri sokaklarda giyebilmesini kıskanmıştım >_<  Cos-party de cosplay yapmak istemiyorum. Hem finallerim dolayısıyla zamanım olmayacak hem de kendime kıyafet diktiremeyeceğim. Belki peruk ve kitsune mask bulabilirsem en azından Miku'nun Musunde hiraite formunu yapabilirim. Ama onunda pek Artları yok. Kimi zaman siyah kimi zaman kırmızı saçlı kimi zaman da uçları yeşil falan.  Bilemiyorum, bilemiyorum... Bu yüzden daha önce gördüğüm bu kıyafeti sipariş verdim. Artık ne zaman gelir, partiye yetişir mi, yetişmezde gümrükte mi takılı kalır, memnun kalır mıyım, beden ölçüleri uyar mı gibi bir sürü düşünceden sonra ya lanet okuyacağım ya da sevinçten uçacağım. Kısaca bekliyorum ve sonucu burda paylaşacağım. Büyük ihtimalle daha sonra da satmayı planlıyorum. Çünkü bir kere giydikten sonra bir daha nerede giyebilirim bu güzelim kıyafeti :/ Saklayıp tozlandırmaya da niyetim yok :) Neyse bekleyelim bakalım.

[Bilmeyenler için dip bir not: Cosplay, herhangi bir karakterin şekline bürünerek onun gibi davranma diyerek kısaca özetleyebilirim. Son yıllarda oldukça popüler olan bu olay karakterin şekline bürünerek, profesyonel fotoğrafçıların makinelerine poz vermek olarak daha da kısaldı xD ve bunun eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Çünkü bir karakterin giyimi(terzi) ,makyajı(makyöz), fotoğraf çekimi(fotoğrafçılık) ve ustalıkla onun gibi poz vermek, davranmak(sanki tiyatro) gibi görünüyor bana. Bu bir sanat!]

Bir kaç örnek; resimler şu siteden alınmıştır...

Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder