This is an example of a HTML caption with a link .

16 Ocak 2011 Pazar

Sonunda ne zaman gelecek nolcak derken, bu postumda anlatmıştım. Beklenen kargo elime ulaştı. Aslında kargom cuma günü geldi ama bana dün verdiler. Sparti anca zaman bulabildi ^_^ Kendisi yurtdışı siparişler sorumlusudur HOHOHO Toplam 5 günde gelmiş oldu. Neyse hemencecik ben de resimlerini çekip bloga koyayım didim ihihih ^_^

Önce yukarıda gördüğünüz paket halindeydi.  EMS kargo oldukça hızlıydı ve gümrük sorun çıkarmamıştı.
Sonra haşır huşur paketi açtım ve bu paketin içinde katlanmış halde kıyafetim çıktı.

Daha sonra elime şu kağıt geldi. Kıyafetten önce kağıda baktım sol taraftaki resimde feedbackten bahsediyordu. Malki'nin dediğine göre 4 yıldız vereceğinize hiç vermeyin diyormuş. Zaten yıldızın bi kolu kopuk xD

En son olarak da 4 parça olarak bu kıyafeti çıkarıyorum dışarı OMG (0_o) Resmin korkunç kalitesi için kusura bakmayın ne ortam ne de telefonum foto çekmek için uygun değildi.


Ve tabii ki hemen üstüme giyiyorum. Tabii giymeyi beceremedim ilk giyişimde. Resme bakarak tekrar giymeyi planlıyorum. O süre zarfında ne kargoda ne de kıyafette sorun olmadığı için satıcım jill_punkxloli'ye teşekkürlerimi sunuyorum. 
Buyrun bir de şurdan bakın kendisine.Oradaki kedi kulaklıklı üst benimsin *.*
Tamam fotoğrafta koca bir burun ve pörtlek bi gözden ibaretim ama tek başına anca bu kadar çekiliyor napiim T_T Hem ayrıca tüm kıyafeti gösterirsem partide niye fotoğraf çekileyim dimi dimi :P

Categories: ,

8 yorum :

  1. valla bedenin uymasına cok sevındım canım güle güle giy işallah ^_^ sabırsızlanıyorum görmek içün XD

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol cnm XD Ben de sabırsızlanıyorum yau şimdi gerçekten elimde olunca daha bi sabırsızlandım :D

    YanıtlaSil
  3. hepimiz görmek için sabırsızlanıyoruz vallaha; en çok beden meselesi sorun yaratıyordu, üzerine uymasına sevindim:) -sparti

    YanıtlaSil
  4. uydu uydu xD pekte güzel oldu. Yalnız etek kabarık tüllü etek xD

    YanıtlaSil
  5. Aboww çok güzel bir şey bu ! o_o

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğine sevindim cnm. İnş bana da yakışırda ucubik görünmem ehü ^_^

    YanıtlaSil
  7. Bunu yeni gördüm ya!! Süpermiş!
    Daha fazla fotoğraf-ını paylaşmalısın! Ya da bana senin gibi cosplaye meraklı Türklerin bloglarının linklerini ver plzzzz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha xD bu kıyafetle ilgili yeni fotoğrafım yok. Aslını istersen bu kıyafetle ilgili doğru düzgün bi post'um yok şimdi düşündüm de :( Ne yazık ki bildiğim başka cosplayle ilgili bir blogger yok, ama blogunda işlerini paylaşan sensee var http://www.senseecosplay.net/ bu adresten bakabilirsin *-*

      Sil