This is an example of a HTML caption with a link .

14 Ocak 2011 Cuma


Bu postumun konusu benim de beğenerek takip ettiğim Youtube gurularından biri olan Michelle Phan'a ait. Kendisi tüm zamanların en çok subscribed'lanmış insanı olmakla beraber saç, özellikle makyaj ve moda ile ilgili yol gösterici videolar paylaşıyor.
Ehh bilmeyen hala var mıdır bilemiyorum, hatta Malki bile artık kim olduğunu biliyor. Sokakta görse tanır o derece <.< 

Michelle Phan'ın yaptığı klasik makyajlardan öte daha sanatsal olanlar, hani şu "benzerleri" konseptini uygulaması kendisinin fanı olmama yol açmıştı :D Mesela bunlardan biri ve belki de en önemlisi kendisinin de tanınmasını sağlayan Lady Gaga videosu. Benim en beğendiğim videosu ise en sevdiğim anime olan ve Ai Yazawa'nın ölmeden mangasını bitirmesi gerektiği NANA adlı anime.(Bu konuyu da başka bir postta anlatacağım.) İzleyenler varsa oradaki NANA Oosaki'nin makyajını hatta direk kafasını yaptı desem yeterli olacaktır :D Bunun dışında aşık olduğum Black Swan (bu da bir başka konu) adlı filmindeki siyah şeytan kuğumuzun makyajını yapmıştı ki bence başarılıydı.

Onu geçtim videolardaki konuşması için bile insan izler. O ses tonu psikolog etkisi yapıyor.

"haa evet evet gözün çıkkın kısmını boyarken..."     *yaşasın kuşlar böcekler ne güzel dünya wuuuuv*
"haaa evet doğru söylüyor fırçanın sürüş şeklini..."   *aaa sanki çimlerde koşuşuyorum bana geyikler, sincaplar eşlik ediyor*

O_O Ha? Ne diyorduk? Abartının böylesi xD

Velhasıl bir de gözlerinin çekikimsi olması ki bilirsiniz severim öyle insancıkları her şekilde. Daha neresini öveyim yahu. Girin izleyin işte. Bu youtube adresi. Girince sağdaki videoları karıştırın, mutlaka ama mutlaka aşağıdaki NANA Oosaki videosunu izleyin. Ehü ^_^

Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder