This is an example of a HTML caption with a link .

21 Şubat 2011 Pazartesi

Bu filmi geçen çarşamba izlemiştik Malkav'la. Ne yapsak, ne yapsak diye düşünüyorduk. Ee o halde sinema yapalım? Bak bakalım ne varmış Forum Bornova sinemalarında... Hiçbir şey yok ama "Aşk tesadüfleri sever" var. Bir değişiklik yaparak ilk defa Türk filmine gidebiliriz. Ben de duydum çok methediyorlarmış. O zaman karar verilmiştir.

Diyerek çıktık yola. Film oldukça dramatikti. Komik yanları da vardı, hatta başlarda oldukça eğlenceli, komikti. Küçüklük hallerine bayıldım. Kızın şımarıklığı ve o pörtlek gözleriyle ışıl ışıl "Hadi film çevirelim" demesine. [Malkav: Ben de şirine hanfendinin o meşhur fotoğrafının çekilme aşamasında attığı kikiriğin (bkz: kahkahanın bir boy küçüğü) hastası oldum. İnanılmaz tatlı bir kızcağız. Kedi canını onun :P]Son 15 dakkaya kadar inanın filme bayıldım da son 15 dakkaya girince dedim eh yeter tesadüfün ... çıkarmayın! Mehmet Günsur ise ayrı güzellikteydi film boyunca... Uzun saçlı, kısa saçlı, saçsız O_o herif manyak yahu harbiden süper falandı. Diğer oyuncularda başka filmlerde görmeye alışık olduğumuz oyunculardı. Hatta birçoğu çok sevdiğim ve oyunculuklarını beğendiğim insanlar. Belçim Bilgin ise nadir kalın kaşlı sevdiğim ünlülerden bknz. Sıla! Oldukça erkesi seksapeliteye sahip hatunlar. [Malkav: Ben Altan Erkekli'yi inanılmaz beğendim. Adam süper yahu. Harbi aktör. Mehmet Günsur'a övgülerimi Vudu'ya ilettim zaten. Maşallah, Allah eşine sabır versin ahah :D]
Müziklerin hepsi tanıdıktı. Şebo, Teoman, Demir Demirkan, Placebo, hmm 2 tane daha vardı neydi ki... [Malkav: Pentagram vardı. Bir de bir adam daha vardı. Vudu hatırlarsın sen onu. Slow bişiler söyledi.] [Vudu: Yok Malkican hatırlamıyorum yau :(]

En önemlisi ise bütün film boyunca Mehmet Turgut'un nadide fotoğraf çalışmalarını görmüş oluşumuzdu. Vudu bebeği çalışmasını da görürüz belki diye çok ümitlenmeme rağmen sadece elinden ateş çıkan balerin dedenin tablösünü :P görebildik :/ [Malkav: Kendisini de gördük Mehmet kardeşimizin filmde. Tombik, şirin biri olmuş :D]

Arada Malkiyle film sırasında fısıldaştık. -Sen olsan bu duruma onay verir misin? -Vermem.
-SPOİLER İÇERİR-
"Bence adam onu aldatmalı, biri aldattığında diğeri de rahatça aldatabilir. Kız aldatmasın önce, adam aldatsın!" oldukça kızdım bu şekilde hatuna ama dayanamadım aşk bu. Kızlar aşkı sever? Tesadüfleri herkes sever? Aldatmayı kimse sevmez mi? [Malkav: Ben rasyonel bir insan olduğumdan, romantik bir film izlerken bile filmin asıl çifti bir aldatma olayının suç ortağı oluyorsa kızıyorum, sinirleniyorum. Dellenirim ulan.]

Sonuç aldatırsan ölürsün NİHAHAHAHHAHA! (O__o)

Benimle duygusal film izlersen böyle olur. Millet salondan ağlaya ağlaya çıktı, hadi yalan yok Şebo Hoooşçakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal diye girdiğinde benim de gözlerim doldu ama bu sahneye değil Şebo'nun bağırmalarına karşı oluşan göz yaşlarıydı xD [Malkav: Sonuç olarak tesadüf kısmının boku çıkana kadar filmi çok severek izledik, di mi Vuducum? Güzel filmdi yani. Ha bir de bir ara sinema salonunda film koptu. Evet, yarıda kesildi. Makinist sızdı falan sandık. Kınadım Forum Bornova sinema çalışanlarını. Filmin içine ettiler yani. Buna rağmen güzeldi, gidin izleyin o kikirdek şirineyi görün :D] [Vudu: Ahaaa nasıl unuttum tam 12 dakika boyunca gecenin 12'sinde sinemada mahsur kaldık, o karanlıkta. Hem de sinema dolu doluydu! Neyse sonra biri o karanlıkta gitti de birini buldu ve devam ettik izlemeye...]
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder