This is an example of a HTML caption with a link .

7 Şubat 2011 Pazartesi

Bu konu tamamen ilk yazdığım postun devamı niteliğindedir ve neden hiçbir şeyi anlatmamışım??? Buyrun önce ilk postu okuyun orda fotoğraf da var. İlk post için tıktık!

Tamam lan tamam yazımı beğenmediniz ben de baştan yazıyore her şeyi ayrıntısıyla. İmla hatamı düzeltmeye kalkanı gebertirim...
Önce sabah gittim perukçuya peruğu kiraladım okey mi? Malki'yi de taktım peşime. Lan peruğu alacağımız yer bir apartmanın 1. katı ve inanılmaz korkunç görünüyor bana. Ondan taktım çocuğu peşime yoksa perukçunun bir şey yapacağından değil. [Malkav: Kendisinin köhne yer korkusu var, parayı bulup eski bir şato alsak oturamaz içinde kesinlikle haha :D] Neyse perukcağızımı aldım, (önceden zaten kendisiyle konuşmuştuk Erhan abeyin. Kendisi perukçum olur) eve gittik sonra herkese mesaj attım
"Saat 5 buçukta buluşcaz durakta, gelemeyenlerle Sevinç'te buluşuruz" şeklinde. Aybik "ben partiye gelemeyeceğim" diye mesaj attı mı! Benim de sigortalar zıpladı mı! Hemen tehditler bak gelmezsen topuklarına sıkarıma kadar giden mesajlardan sonra(abartıya gel) kızcağızla 7 buçukta sevinçte buluştuk. Oraya kadar olan kısımda ise Burger king'e girdik yemek yedik falan[Malkav: Burada bölüyorum çünkü yemek yememiz küçük bir ayrıntı değil, hepimiz uyku moduna girmiştik yemekten sonra T_T] velhasıl saat 7 buçuk olmuştu ve biz hala partiye gitmemiştik.

Şimdi partide olanlar. Neyse geldik biletleri aldık içeri bir girdik. Aman allam bu ne kalabalık. En güzel kıyafet seçimi mi ne varmış sanırım. Adım atacak yer yok xD Rahat 30-40 kişi sahneye doğru yığılmış.

Önce kızlar olarak (vi, ben, aybik) üst katta ulu orta herkese açık bi yerde giyinmeye başladık. Valla biri girse hele cinsiyeti erkek olsa takan yok xD Neyse ki alttan birileri yukarda giyinen var tarzı bir şeyler diyormuş. Ama ilginç tarafı bize gelip kızlar giyinen var mı diyen de erkekti!! LOL Daha sonra zaten bizden de takan olmadı. Bir yandan içerisi insan doldu biz hala giyiniyorduk felan. Benim giyinmem zaten uzun sürdü. Vi ve Aybik olmasa neye benzeyeceğim malumunuz O_o Erkekler de(Sparti,Malki) aşağıda tuvalette mi ne giyinmiş. Emin olamadım şimdi... [Malkav: Evet, tuvalette sayılmaz ama küçük depo benzeri bir odada giyindik. Çok shounen ai anlar yaşandı dersem Vudu döver, demiyorum o yüzden :P]

Daha sonra indik aşağı baktık baktık neresi boş. Oturulacak alan var bir yerde orası boş. Bir oturduk oraya bir daha kalkmadık yemin ediyorum. Sahiplendik resmen. Tek oturulacak yer xD Sonra zaten saat 7-8 buçuk arası herkes yemeğe gitti. Biz kaldık çünkü yemek yemiştik. Uzun zamandır birbirimizi görmediğimizden deli sohbet etmişiz. Aybik'i herkes ilk defa görüyor ya, haliyle ona sardık xD Ama çok kalamadı :( O 9'a yakın evine gitti. Lan hala anlamıyorum bu bıcırık nasıl tıp okuyoo olummmm O___O şukella beybi!!!
O arada bira içme zamanı geldi :P malum 18 yaş altının gittiklerinden emin olmaları lazımdı. Bizim grup rahat 4-5 birayı devirdi laf aramızda xD

Kim ne olduya gelirsek Vi- Nemu, Aybik- Akatsuki üyesimsi, ben Musunde Hiraitenin clube kaçmış hali T_T, Malki-şinigami birisi, Sparti-kaptan yeleği kapmış şinigami birisi xD

Peki parti sırasında neler oldu. Evet bunu yazmamı deli gibi istemişsiniz yazıyorum!!! Hrrrrrrr!!!
Öncelikle normal şeyler dışında abidik gubidik şeylerde oldu.
Vi ile kim hangi karakteri olmaya çalışmış, hangisi olmuş, hangisi olmamış geyiği çevirdik. Roket takımındaki kızın cosplayini yapan hatunu beğendiğimizi anımsıyorum. Fotoğraf çeken bi hatunun kimonosu oldukça şukellaydı beğendik. Organizatörlerden birinin takımı parıltılıydı onu çokça beğendik. Ben pedobear ile foto çekilmek istedim ama çekilemedim T_T İnek vardı bir tane bonustu onunla da foto çekilmek istedim T_T Katekyo Hitman karakteriydi sanırım. Earl vardı bir tane ya o adamın gerçek Earl olduğundan şüphelendik aynısıydı lan! Sonracığıma figür satan çekik çocuk vardı ve figür seçerken elinde kalmayanlara "gitti" diyordu. Hiiiiii allam çekik-severiz biz yauuu *.*  kıyamam ona. Partide bir sürü soul eater karakteri vardı aklımda kalan Death the Kid'in kıyafetinin janjanlı olması ve Tsubaki karakterinin aynısı olması takdir ettik ^^ Bleach ve Naruto'dan çokça karakterler vardı. Bi kaç maid de gördüm sanki.

Bir ara karaoke yapıldı, en fazla pokemonun şarkısı çalarken böğüreni gördüm. Herkes eşlik ediyordu. o sırada biraz da milleti video'ya çekeyim derken benim fotoğrafımı çekmeye çalışan bir kıza kötü poz vermiş bulunmaktaydım, ehü çok güldüm o kısma onlar da gülmüştür xD O sırada(poz verirken) bir herifin dötünü çektim 20 saniye T_T Vi kızlar tuvaletinden erkekler tuvaletine geçiş yapmış xD buna da bolca güldük. Ben de bir ara tuvaletten çıkarken çıkış nerede diye sordum birine hangi çıkış diye sordu garibim :/ Halbuki ben yukarıyı kastediyordum. Herkes bir ara bana bu ne karakteri olmuş diye soruyordu özellikle Malki xD çok engin bilgiliyim yau. Herkesi şak şak bildim xD Bazıları benzemiş bazıları pek benzememişti. Misal başta ben xD Başka ne oldu yav. Nelerden konuştuk bakın onu hiç hatırlamıyorum. Konudan konuya zıplayıp durmuştuk.

Oldu mu şimdi rahatladınız mı gençler? Anlattım her şeyi sanırım :D Bu post da burda biteeeer!

Malkav: Yalan! Bitmez daha, ben konuşmadım :D Bir kere her şeyden önce göğüs kıllarımla ön plana çıktığım için dertliyim. Şinigami dediğin kaslı ve cillop olmalı ama ben tam bir Türk erkeği fiziğine sahip olduğumdan bana uymadı :D Onun dışında zamanımızın büyük kısmı Vudu'nun da dediği gibi kaptığımız köşede oturmakla geçti. Bir ara kendimizi locada ağırlanan meşhur misafirler gibi hissettim ama biradan oldu o sanırım :D Kıyafetler konusunda Vudu'yla fiskos yapıp eleştirmek çok eğlenceliydi. Kendisi hakikaten çok bilgili bu konuda, bir de gözlem yeteneği olunca maaşallah sevgiliciğime diyorum :P Onun dışında oturduğumuz yerin tam tepesinde bir klima vardı ve tam tepemize sıcak hava üflemek üzere ayarlanmıştı. Haliyle piştik biraz ve serin yer kapmak için köşe kapmaca oynadık Serkan ben ve Vi ahah. Vudu hazretleri kraliçe olduğundan köşebaşından hiç kalkmadı. Öyle bir güzelliği yerinden oynatmaya kıyamazdık <.< -18'lerin belli bir saatten sonra mekandan şutlanması pek güzel değildi. Çoğunluğunun suratında bir hayal kırıklığı vardı. Yazık onlara lan! Gecenin sonuna doğru karnımızı doyurduğumuz dürümcü teyze "Feysbuk'ta hayranlarım var siz de gelin" diyerek karizmasını konuşturdu ve reklamını yaptı :D Vi'yi duraktan otobüse bırakırken "Kılıcını unuttun!!!" diye arkasından koşan Vudu ilginç bir görüntü oluşturdu, insanlar bize baktı haha. Özetle çok eğlendik, devamını bekliyoruz. Beklemekle kalmıyor kendi aramızda planlar yapıyoruz hatta hohoh :p
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder