This is an example of a HTML caption with a link .

7 Şubat 2011 Pazartesi

Zaten yazacaktım, geciktirmenin alemi yok o halde.
İzmir de yapılan partiye saat 7 buçuk sıralarında teşrif ettik.Plana uymayan aksaklıklar vs. geç gitmemize neden oldu. Zaten erken gitmeyi planlamıyorduk xD Önce Sparti, Malki ve ben, Crystal(Aybik)'i buluşacağımız alanda bekledik. Gecikeceğini öğrenince alsancağa geçtik. Burger king'e girdik. Gözü dönmüş ben ne bulsam yedim içtim kendime geldim. Sonra Vi geldi. Klasik buluşma alanı Sevinç Pastanesinde buluştuk. Daha önce tanışmamış olan sparti ve Vi kaynaştı. Sonra Aybik'i beklemeye başladık. Biz kendi aramızda laflarken biri "meraba" dedi. Anam kırk yıldır görmediğim birini görüyormş gibi nasıl sarılmışım Aybikime O_o Sonra bi yandan laflayarak mekanı aramaya gittik xD
 İçeri girdik. Zaten minicik bir alandı, hele bir de kalabalığı görünce gözümüz korkmuştu. Eminim hepimizin korkmuştur xD Neyse biz giyindik ettik. İndik aşağa neyseki 18 yaş altının veda saatiymiş. Mekan boşaldı rahatladı. Biz de rahat rahat sohbetimizi ettik. İlerleyen saatlerden hatırladığım, foto çekilebilir miyiz diyip ya da direk kolundan tutup fotoğraf çekildiğimiz kişilerin var olduğuydu. Eğlenceliydi.
Çıkışta da Vi, Sparti, Malki ve ben Dürümcü Teyzeden dürüm yedik. Acıkmışız yeaa! Sonrası evlerimize dağıldık. Budur yani. Ne bekliyordunuz kie xD Sizlere tavsiyem mekanda tanıdığınız yoksa tanıdık edinmeden gitmeyin. Orda yine kaynaşabileceğiniz kişiler tanıdıkları olmayanlardır. Biz allahtan kalabalıktık. 5 kişi gelmiştik.
Bu arada ordaki yaşadığım yılın potunu şu şekilde anlatayım.
Diğer partilerdeki resimlerden yüzüne aşina olduğum bir kıza(ismini açıklamıyorum belki kızardı :P)
-Biz aluminia'dan geldik. Ben Vudu.
-O_o
-(allahalla tanımadı)Senin nickin neydi?
-(nickini söyler)
-(o anda vuduya kaynar sular... İçinden şit tabii ya daha sabah bu şu kız dediğim kız o, tüh)
- Hee sen ankara partisinde şuydun dimi çok yakışmıştı.
-Hayır değildim.
-Yeşil perukluydun yau.
-O istanbuldu.
(pot 2'yi kırarak arkasına dönen vudu -_-')
Hayır ben ne bileyim kızın ankara istanbul izmir gezdiğini T_T

Neyse birazda fotoğraf *.*

Elimde sıkı sıkı biletleri tutuyorum. Ne ayak ben xD Aybikim de nasıl gülümsemiş.


Üşüyen MaLKi o anda paltosuna sarılık vaziyette xD



Bu da kıyafetin tamamı. Oldukça güzel bir partiydi. Biz kalabalık geldiğimiz içüüün çok eğlendik. Tanıdık birini görür müyüm diye çok baktım ve tabii ki bakarak bulamayacağım için tanıdıklarla görüşemedim, affediverin. Bir dahakine artık ^^

 
Na bu da burger kingte tıkındığımız zaman. Tabii koca koca(!) gülümsemişim. Tok insan başka ne yapsın ama dimi xD

Bu postun devamı olarak (hiçbir şey anlatmadığımı düşünenler olmuş onlara itafen) bu postu yazdım okumak için tıktık!
Categories:

2 yorum :

  1. kıyafet süper olmus fotoğraftaki halinden daha güzel :))
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler cnm. Sanırım yakıştırabildik bir şekilde eheheh :)

    YanıtlaSil