This is an example of a HTML caption with a link .

3 Şubat 2011 Perşembe


Sonunda bu filmi de izlemiş bulunmaktayım ama naptım gelin birlikte bakalım xD Öncelikle 1. filmi izlemedim direk 2. filmi izledim. Hadi bu kısmı geçtim bir de bunu Pamukkale otobüslerindeki koltuk-tvlerden izledim. 

Ne izlesem diye bakınıyordum "Aaa ben Hellboy izlemedim yau. Du bi açayım neymiş ki bu" tarzı düşüncelerden sonra bir baktım İzmir'e varmışım O_o Oldukça hoştu. Yani nasıl desem boş zamanlarınızda izleyebileceğiniz görüntü kalitesi iyi fantastik bişi idi. Konusu için buraya alalım sizi. Tıktık

Filmde aklımda kalan şu repliğe hala yatıp kalkıp gülebilirim.
-Ne şirin bebek
-Ben bebek değilim, ben bir tümörüm. (bknz. ben : WTH O_o yerim seni tümör)



Bu da izlemeye çabaladığım sırada koltuk-tv'deki filmden yakaladığım bir kare :P 2 yıldır Aydın'a gelip gittikçe böyle filmleri izliyorum. Kalan kısım olursa bir dahaki seyahatimde bitiriyorum aklım kalmıyor ^^ hohoho

0 yorum :

Yorum Gönder