This is an example of a HTML caption with a link .

15 Şubat 2011 Salı

Bunca zamandır "Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıktı" çok tartıştık, ee bi de üstüne afiyet yorulduk. Her telden farklı yanıt çıktı ama hepimiz bir noktada buluştuğumuza eminim. Kesinlikle yumurtadan çıkan Lady Gaga oldu xD
Video olarak izlemek isterseniz burayı tıklayın!

Pazar günü L.A da düzenlenen Grammy Ödül törenine yumurta kapsülü içerisinde gelen Lady Gaga bu sefer gerçekten Twitterdaki hayranlarına dediği gibi(evet twitte de kendisini takip ediyorum ^_^) gerçekten bir MONSTER'a dönüşmeyi başarmış. Dansçıların(taşıyıcı mı demeliyiz yukardaki resimde xD) yüzlerindeki ve omuzlarındaki detaylar bence çok başarılıydı.
 Bu da "Born this way" parçasını seslendirirken bulabildiğim en iyi video burdan tıktık!

Bu şarkısını o kadar sevmediğimi belirtmeliyim sanırım ama dans yine muhteşemdi. Hoş bir gösteri olmuş. Dansçılar yumurtanın beyazı ve sarısını temsil eden kıyafetler giymişler. Bir adet dinazor olmuş tahminimce xD Eski çağlara şöyle bir uğrayıp gelmemizi sağlayan GaGa'ya teşekkürler.

Malkav: Vudu'yla Gaga yüzünden didişmişliğimiz çoktur :D Kendisi benim her şeye sırf karşı çıkmış olmak için laf söylediğimi iddia ededursun, ben bu şovundan memnun kaldım Gaga'cığımın. Kadın pop yapıyor lan, her hareketine şovuna derin ve ulvi anlamlar yüklemenin amacı ne? Evet size diyorum çakma enteller :P 
Son sözüm de sana Gaga. Koskoca leydi olmuşsun antin kuntin işlerle uğraşıyorsun. Evine dön yavrııım. Kaç kilo eti orana burana bağlayıp mundar edişinin üstünden çok zaman geçmedi daha. İlgi istiyorsun anlıyorum. Yapma böyle şeyler evladım. Ama aferin, bu sefer olmuş. Alehandrooooo!
*Vudu elinde terlikle yaklaşır.* 

0 yorum :

Yorum Gönder