This is an example of a HTML caption with a link .

30 Mart 2011 Çarşamba


Sprite bardakta mı kutuda mı daha şukella içilir ^_^

Size hiç ne kadar dağınık olduğumdan bahsetmiş miydim? Ben bunun artık hastalık olduğuna eminim. Belki çok pis değilim ama inanılmaz dağınığım. Üstelik buna rağmen aradığım her şeyi elimle koymuş gibi bulma özelliğine sahibim o dağınıklık içinde. Ha bunun iyi olması çevrem açısından alkış mı aldrıyor. Yooo. Aksine annemle kapışmamıza neden oluyor xD Bknz. Malkav da dağınıklığa tahammül edemez...

Onu bunu geçtim de asıl vizeler başlıyor bu pazartesi. Varsa Bride ve Otoyome bekleyenler daha çok bekleyecek. Çünkü 10 gün içinde 14 sınava gireceğim zaten. Bu dönem son ve kalma, gelecek döneme bırakma gibi bir şansım yok. Bitse de gitsek kıvamındayım. Fazla üzüklüyüm bu yüzden ama... bitmiyor bir türlü.

Son olarakta Sprite ve diğer tür içecekleri bardakta içmeyi tercih ederim. Ama gelin görün ki benim gibi dağınıksanız yurt odanızın mutfağında boydan boya bulaşıklar sıralı olur :D Oda arkadaşım gelmeden ben bulaşığa gideyim.

"Yaşasın Bloglar açıldı!" demek istemiştim sadece :(

0 yorum :

Yorum Gönder