This is an example of a HTML caption with a link .

16 Haziran 2011 Perşembe

Şu okul yüzünden inanın içimden hiçbir şey yazmak gelmedi. Her ay mutlaka bir post yapmak istedim. Nisan'da sunumda ne giydim postu, mayıs'ta ne aldım postu felam gibi şeylere özendim durdum. Hatta ne yedim postu bile olacaktı xD İnanıyorum ki bunları kimse merak etmiyor, ama ilerde merak eder miyim diye düşündüm. Yıllar sonra hani açıp bakasımız gelir bazen fotoğraf albümlerine. Ha işte bu da benim için dolu dolu günlük ve fotoğraf albümü gibi gelecek(?!) diye umuyordum. Ama ne tembelim ki buraya yazıcam dediğim hiçbir şeyi yazmıyorum. Neyse neyse...
Gelelim bu aralar ben yokken neler yaptığıma...
Öncelikle mezun OLDUM!!!!!!!!!!!! Son bir büt.üm varda saymıyorum onu xD
Onun dışında 2 yılda olsa, sürekli gelip gidiyor olsamda eve alışma çabası içindeyim. Zaten çabuk uyum sağlayamayan biriyim, bir de geri alışma sürecine girdim. Ne nerde hiçbir şey hatırlamıyorum. Birde bunun üstüne anneme tava nerde diye bile sorsam ayıptır sölemesi :P azıma sıçıyor! Bizim annemle ilişkimiz böyledir xD İlerde duyarsanız şaşırmayın.
Bunun dışında da bizim Aluminia'nın yarın doğum günü. Ama şu stresli bir yılda inanın elime photoshop sürmedim ve sağ olsun çok az kişi sürdüğünden pek doğum günü mönüsü hazırlayamadık...

Bunun dışında da United Kitchen'a gittik veSpartiate, Malkav ve Ben Noodle yedik. Vi ile Sparti çok methetmişlerdi. Merak ettim açıkcası :/ Amaaaaa ben yiyemedim. Aç kaldımm :((((( İçinde biber vardı!!! Bibeeeeeeeeeeeeeeeer! Biber sevmem ben :( Tavuklu dedim tavuktan çok biber çıktı hemde julien usulü :( bknz resimler aşağıda xD

Bu aşağıdaki Noodle -Tavuklu Noodle- Malki ile ben yedik
Karides cipsi şu sağdaki olan. İnanılmaz güzel. Cips severler sever en azından :D Şu soldaki tatlının sosuna banarak yedik. Yeni tatlara açık olmak lazım :P

 Benim "Durun, hiçbir şeye dokunmayın!" feryatlarımdan sonra yemeğe resmen saldıran Malki xD Çubukları kullanamadık xD Ben güya bir ara kullanmasını biliodum ama ı-ıh XD alakam yokmuş!
İşte böyle xD Yani yaşadığımızı haber vereyim dedim ;) Bir dahaki postu bu kadar geciktirmeyeceğim.
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder