This is an example of a HTML caption with a link .

24 Haziran 2011 Cuma

Uzun zamandır 2NE1 postu da girmemiş olduğumu hatırladım. Tabii ben post girmezken hanım kızlarımız(!?) bir eski bir de yeni olmak üzere 2 single çıkardılar. Örnek verecek olursak "Lonely" parçalarını şiddetle dinlemenizi öneririm. Hatta buyurun burdan izleyin ;)
Bu güzide parça bizlerle Mayıs ayında buluşmuştu ve deli gibi dinlemiştim. Çıkacağı günü nasıl beklediğimi hatırlarım <.< Ahh ahh... Şimdi de yeni single geliyor. Hatta internet üzerinden satışı başlamış olması lazım. Parçanın adı "I am the Best" Bugün yarın MV çıkacak. Deli gibi onu bekliyorum şimdi de xD
 Bu parçadan bahsetmeden önce Lonely video cover contest hakkında konuşmak istiyorum. Katılmak isteyenler olabileceği düşünemedim, haber veremedim :( Ama en azından oy kullanmak istersiniz diye düşündüm. 2NE1'ın Lonely parçasına dilediğiniz bir video çekip youtube'a yükleyip gönderiyorsunuz. Olayı buydu ama sanırım kimse sadece video ile yetinmemiş. Klip çekmiş, çizmiş, şarkı söylemiş. Seçenekler inanılmaz O_o 40 video yarışmaya kalmış. Oylamak isterseniz 2 Temmuz son gün. Facebook sayfalarındaki Global Event kısmında. Hatta burdan buyurun. Gönlümde 3 video var kazanmasını dilediğim. Henüz hangisine oy vereceğimi bilemiyorum >_<
I am the Best'e gelirsek. Şarkıyı youtube'da aratırsanız full hali dünden beri çeşitli üyeler tarafından yüklenmiş olduğunu görebilirsiniz. Şarkı çok enerjik. Gerçekten beğendim. Eski 2NE1 parçalarına benziyor. Zaten bu kızların bu enerjisine bayılıyorum. MV eklendiğinde bu postu güncelleyeceğim.


Categories:

2 yorum :

  1. I love you şarkılarını çok seviyorum. Bu yaz başı piyasaya düştüydü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love you yeni ve son parça tabii :D Bu post geçen yıldan kalma ehüehü :D

      Sil