This is an example of a HTML caption with a link .

12 Kasım 2011 Cumartesi

Uzuun upuzun bir zaman geçtiğinin farkındayız. Oturduk ve Malkav'la karar verdik.(Yalan! Sadece MSN'den Malki'ye "Zıt Kutup'a geri dönelim mi?" diye sordum.Ve burdayız!) Dönüşümüz şerefinede ilk post'umu okuduğum kitaplara ithaf ediyorum XD

Öncelikle kitapları anlatmadan önce bir haber vermek istiyorum. D&R'da şu sıralar oldukça büyük kampanyalar var. Tamamı 4 lira, %25 ve %50 indirimli, 2 al 1 öde gibi oldukça seçenekli indirimler mevcuttu.

Önce 2 al 1 öde kısmında takıldım kaldım, ama o kısımdan alacak 2 kitap bulamayınca ,"Aa burda indirimliler varmış." dedim, oraya kaydım. Orada da alacak kitap bulamayınca Malki her biri 4'er liradan 3 kitap, ben de kampanyalar arasında bulunmayan istediğim 2 kitabı aldım.


Kaset ve Açlık oyunları kendi seçtiğim kitaplardı. Açlık oyunları'nı uzun zamandır okumak istiyordum. Hatta bana bir kaç kez önerilmişti. Bugüne kısmetmiş artık. Diğer 3 kitap ise 4 lira olan kitaplardı.
İlk olarak Gece Yarısı Öpücüğü adlı kitap ile başladım. Bu cümleden sonra direk kitap hakkındaki izlenimler ve konusu hakkında bilgi vereceğim. Spoiler içerecektir.


Gece Yarısı Öpücüğü
O kadar uzun zamandır kitap okumadım ki, şu an çerezliklerle beynimi alıştırmam lazımdı. ^_^  İlk elime bu kitap geldi. Daha önce forumların birinde, yine hatırlamadığım birileri bahsediyordu. Ama iyi mi, yoksa kötü mü bahsediyorlardı hiç hatırlamıyorum. 

Bir kere adından da anlayacağınız gibi bir vampir romanı. İkinci kere adından anlayacağınız gibi bir aşk romanı. İçeriğine girecek olursak gerçekten o an okunacak bir kitabınız yoksa, aşk romanı olsunda ne olursa olsun diyorsanız ya da başka bir şey, bilemiyorum, ama gidipte bu kitabı almayın. Böyle gereksiz bir kitap olamaz bence. Bir de kitap değil, seri demem lazım! Devamını araştırmadım, kaç kitap diye, çünkü asla almayacağım. Merak bile etmiyorum. Ana konusu başka bir yazarın elinde belki daha güzel kurgulanabilir ve okunabilir hale gelebilirdi.Ona da ümit veremiyorum şu anda. Bunun dışında oldukça cinsel betimlemeler ön planda. Bir süre sonra bayıyor... ALMAYIN! xD

Ufakta konusundan spoiler dolu olarak bahsedecek olursam, Gabrielle başarılı bir fotoğrafçıdır. Güzel geçen bir fotoğraf sergisinin ardından en yakın arkadaşlarıyla yeni açılan bir bara eğlenmeye gider. Ortamdan rahatsız olup dışarı çıktığında bir kavgaya şahit olur. Bir kaç uzun, siyah paltolu herif yerde yatan bir başka adamı ağızlarıyla parçalamaktadırlar! Hikaye bu şekilde gelişir. Sonunda kendi susuzluklarına yenilmiş Issız adı verilen vampirler ve onları öldürmeye ant içmiş Soylu'lar arasındaki kavgayı ve bir kaç dişi insan ırkının bedeninde bulunan soy eşi işaretiyle damgalanmış kişilerin korunması ve Issızlardan saklanmasını, aynı zamanda bu savaş ve karışıklığın içinde bir Soylu olan Lucas ve bir soy eşi olan Gabrielle'in aşklarını anlatmaktadır. ^_^ 

Bir yandan kitabı okurken bir yandanda bilgisayarda oyun oynamaya çalışıyorum. Dün Diablo II oynarken Malki'nin "Skyrim oyna sen, çok seveceksin." lafına kanıp, bugün sabah kurdum ve oynamaya başladım. Grafikler MÜ-KEM-MEL! Konusunuda sevdim. Biraz araştırmam lazım ancak... Buyrun bu da oyunun trailer'ı. 


Categories: ,

2 yorum :

  1. Eline kalem alan vampirli kitap yazmaya başlıyor zaten. Her biri ayrı iğrenç, belirtmeme bile gerek yok. Sana da onlardan biri rast gelmiş malesef. Ama oyun güzel görünüyor cidden. ^^

    YanıtlaSil
  2. Aynen bebeğim. Valla ne dandik kitapmış. Şimdi Kaset'e geçtim. Onu da bitireyim, anlatacağım blogda ;)

    Bu arada Meri'cim. Sende sanki bu oyunu seversin. 3 çeşit elf seçeneği mevcut, bir çok seçenek arasında. Grafikler zaten mükemmel. Birde ortam ve kurgu senin seveceğin şekilde. Ejderlerle ilgili hikayesi ;) Bir bak derim. Biraz oynayayım. Onun hakkında da bir şeyler yazacağım belki.

    YanıtlaSil