This is an example of a HTML caption with a link .

21 Kasım 2011 Pazartesi

 Dün gece 4 itibariyle bu kitabı bitirmiş bulunmaktayım. Geçende D&R'dan aldığım 4 liralık kitaplardandı.Değilmiş, benim istediğim kitapmış lan bu bi de! Tüüü... Benim için gene aklımda pek fazla yer etmeyecek kitaplardan biri oldu.

Konusuna gelecek olursak, yatılı bir lisede okuyan ya da mezun olmuş 4 erkek ve 1 kızın seks anlarının kasete çekilmesi ve bu kasedin okul müdürünün eline geçmesi ile lisenin bulunduğu kasabadaki herkesi bir şekilde kötü etkilemesini anlatan bir kitap. Bu kısım kitabın arka kapağında da yazıyor, yani spoiler olarak saymadım ^_^ Ama bundan sonrakiler tamamen spoiler sayılacaktır.

Şimdi kitap hakkındaki izlenimlerime ve içeriğe geçecek olursak, bir kere yazar kitapta herkesin ağzına yer vermişti. Yani kitap bir kişinin üzerinden ilerlemiyordu. Herkes kitabın birinci ağzıydı. Bu tarz kitaplardan nefret ettiğimi söylemiş miydim?? XD Bu şekilde benden eksi puan almıştı. Belki de bu yüzden zar zor okuyup durdum kitabı. Düşünceler toparlanmıyordu, ama dağılmıyordu da. Hep aynı şekildeydi.

Hikaye ilerledikçe "O odada başlangıçta ne oldu? Kız gerçekten mağdur durumda mıydı? Ve kameranın arkasında kim vardı?" Sürekli merak ettiğim şeyler bunlardı. Sırf bunun için dayandığıma göre kitap yeterli değildi <_<

Neyse kitabın sonunda herşey açıklığa kavuştu. Kızın yaşının 14 olması, erkeklerin reşit ve büyük olması ve tabii ki elde bir kaset olması hepsinin okuldan atılması ile sonuçlanmıştı. Çocuklardan  özellikle ikisinin okulda hem öğrenciler hemde öğretmenler tarafından sevilmesi ve başarılı olmaları, sonunda da ölüm ve parçalanan aileler ile oldukça dramatikleşmişti.

Sonuç olarak kız mağdur değildi. Çocuklardan biri annesiyle okul müdürünü yatakta basmıştı ve mutsuzdu. Diğerleri bakirdi, ilk defa kız görüyorlardı???! Kamerayı tutan kişide zenciydi, bu yüzden ne kız ne de erkekler onun ismini vermemişti. Çünkü tüm suç ona kalacağını düşünüyorlardı???

Kitap bittiğinde ise "Oh, sonunda bitti." dedim. Bu da kötü bi durum tabii >_< Konusu güzel olabilecekken bence kötü işlenmişti. Neyse kitap faslını burda kapatalım.

Kaç gündür doğru düzgün Skyrim oynamıyordum. Güya dün Malki bilmediğim yerleri anlatmak için bize geldi. Lan herifin elinden alamadım pc'yi xD Oynadı durdu. Sonuç ben ekstra hiçbir şey öğrenemedim XD

Na, bu da yemeğim ve Skyrim xD
Categories: ,

2 yorum :

  1. Ben de kitabın yorumunu az önce yaptım, meh mehlik bir kitaptı yani çok gerekli değilmiş. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenecek misin diye merak ediyordum. Yazını okudum. Hemfikiriz anlaşılan. Aynı şekilde düşünmüşüz :)

      Sil