This is an example of a HTML caption with a link .

13 Aralık 2011 Salı


Eğer kore müziği seviyor ve oy vermek istiyorsanız son 19 gün kaldı sakın kaçırmayın ;) Oy vermek için şu adrese girmeniz yeterli "http://www.allkpop.com/2011awards" Umarım oyladıktan sonra kazananlara bakmayı unutmam xD

Ben ise oylarımı aşağıdaki şekilde dağıttım.

Best Male Solo Artist  - Bad(Tablo)
Best Female Solo Artist  - A Story Only I Didn't Know(IU)
Best Male Group - Tonight(Big Bang)
Best Female Group - I Am The Best(2NE1)
Song Of The Year - I Am The Best(2NE1)
Best Choreography - I Am The Best (2NE1)
Best Social Network Personality - Sandra Park(2NE1) Yalnızca 2NE1'ı sevdiğim için verdim bu oyu.

Görüldüğü üzere YG Family'i oldukça seviyorum :D Yalnızca Female solo adayından emin olamadım ya G.NA'ya ya da IU'ya verecektim. Son kez 2 parçayı dinledim ve IU'ya verdim ^_^

Büyük ihtimalle Superjunior - Mr. Simple ile bi ödül alır gibime geliyor. Ama 2NE1 kesinlikle 2 ödülle gelecek ;) Bekliyooruuuz. İyi olan kazansın hhahah xD

0 yorum :

Yorum Gönder