This is an example of a HTML caption with a link .

13 Aralık 2011 Salı


Bu aralar sürekli güzel bir drama arayışı içindeyim. Geçenlerde bu kore dramasına denk geldim. Yine her zaman ki gibi ilk başlarda çok sardı, sonra baymaya başladı. Sonunda ne olacak merak etmekten kastırıp bi kaç bölüm daha izledim, ama bi yere kadar. 25. bölümde kaldım. Uygun bir zamanda 5 bölüm nedir ki onu da bitiririm xD Genelde yüksek puanlar alan bir seri olmasına rağmen belki de konusunun başlangıçta biraz farklı olması hoşuma gitti, ama sonra yine sarmadı xD Yaa bakmayın bana bu aralar bir şey var üzerimde. Beğenmiyorum hiçbir şeyi ^_^
Konusu tahmininiz üzere (eğer bilmiyorsanız) lezzetli yiyecekler üzerine xD Ancak o kısım gelene kadar bi 5-10 bölüm geçiyor. Sonra tabii "Buzdolabında yenecek bir şey var mı?" diye araştırmakla geçiyor zamanınız xD 
Direk konusunu anlatmak istemiyorum. Spoiler'sız anlatacak yol bulamadım ne yazık ki. Spoiler da vermek istemiyorum. Sadece belli yerlere değineceğim. Örneğin çoğu kore dramasındaki gibi çocukluktan başlayıp bi 10 yıl sonrasını gösterme bunda da var. Kim Tak Gu'nun çocukluğunu oynayan oyuncuyu, ve kötü adamımız Gu Ma Jun'un küçük ve büyük halinin (senin kafanı gözünü yerim xD) oyuncuları oldukça iyi iş çıkarmış. Aslında küçük oyuncuların yetişkinlerden daha iyi rol çıkardığını söylemeden edemeyeceğim O.o Kim Tak Gu'yu oynayan oyuncumuzun ise ki bu Yun Si Yun oluyor, inanılmaz bir fan kitlesine sahip. Ancak bu çocuk fazla mı sevimli? Ya da afacan 0-5 yaş çocuğu gibi mi bilemedim, ama sevmedim, sevmedim xD

Birde tabii aşk üçgeni hatta dörtgeni var. Klasik olmazlarımızdan. Hatta biraz boyutunu abartıp diziye 2 tane aşk dörtgeni koymuşlar. Bi oraya bi öbür tarafa atlayıp duruyoruz. Bence dizi kesinlikle komik tarafı olsa da komik değildi. Doğru düzgün güldüğümü anımsamıyorum. Dram ve dram ve dram'dı. En dikkat çekici türler, bu üçüydü xD ehehe

Velhasıl ben bu tarz dramaları sevenlere Baker King Kim Tak Gu'yu öneririm ^_^ Pek fazla sıkılmayacaklardır.



Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder