This is an example of a HTML caption with a link .

15 Aralık 2011 Perşembe

Dün gece bir solukta izleyip bitirince hemen yazmak istedim. Uyuduğumda saat sabahın 7'sine falan geliyordu.

"Life" aynı ada sahip mangasından uyarlanmış bir japon drama. Yazarının hemen hemen tüm mangalarını beğeniyordum zaten. Bir de drama yapmaları beni çok mutlu etti. Bir dip not: Life'ın mangakası tüm mangalarında okul hayatının karanlık ve şiddetli taraflarını işleyip duruyor ^^


Okul yaşamında hiç zorbalığa maruz kalmamış olan biri var mıdır ki? Ya da zorbalık yapmamış biri? İçinizden eminim "Var." diye geçireniniz olacaktır. Ancak diziyi izlediğinizde aslında karşımızdaki kişinin sizden nasıl da farklı düşünüp, hissettiğini anlayacaksınız. ^_^ Ben oldum olası dalga geçmekten nefret etmiş biri olarak diziyi neredeyse yaşayarak izledim. Lanet olsun diyorum dostum! XD
Dramamızın konusuna gelecek olursak...(Spoilerlar çok fazla olmasada gümbür gümbür gelecektir xD Aman dikkat!)
Ana karakterimiz Shiiba, ortaokulda sınavlarından düşük notlar almasına rağmen arkadaşıyla beraber gitmek istediği lisenin sınavını geçmiştir. Ancak derslerinde başarılı olan yakın arkadaşı en çok istediği lisenin sınavını kazanamamıştır ve bunun için Shiiba'yı suçlamaktadır. Neyse bu durumu çok fazla kaldıramaz ve intihar eder(Salak ya!) Shiiba ise arkadaşının hayalini gerçekleştirmek(?!) amacıyla kazandığı o liseye gitmeye karar verir.

Lisede sınıfın en güzel kızı(bknz. bunlar hep vardır xD) Manami ile tanışır ve yakın arkadaş olurlar. Ancak bir çok yanlış anlaşılma sonucunda Manami, Shiiba'yı yakın erkek arkadaşını çalmakla suçlar, ve Shiiba'ya fırsatını her bulduğunda eziyet eder. Hatta buna tüm sınıf arkadaşları ve erkek arkadaşı olan o psikopat da eklenir.

Neyse çok anlattım. En çok bu dramada ufak yaşlarına rağmen iyi iş başaran kötü kızımız Manami'yi canlandıran Fukuda Saki'yi beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım. Çok güzel rol yapıyor ve lanet bir kaltak olan onun saçını başını yolasımı getiriyor XD Awww. Bu rolü oynarken eminim çok beddua yemiştir.

Sonuç olarak izledim beğendim. Zaten popüler bir japon dramasıdır kendisi. İzlemeyen ve bu tarz dramaları beğenenlere öneririm.

2 yorum :

  1. Merhaba^^
    ben bu diziyi izleyeli çok oldu.İzlerken yok artık bu kadar da manyak insanlar yoktur diyordum ama biraz düşününce bi kaç da Japonya hakkında yazı okuyunca kızım bunlar japon herşeyleri uç noktada olr bu da olur dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba calina :)
    Maalesef direk sana "Bu ne ki?" demek istiyorum. Japonyada bundan daha beter şeyler oluyormuş. Bu bence yine toparlanmış hali. Çok fazla intihar olayı varmış gençler arasında. Hatta popülermiş diyim anla sen :D Kesinlikle "bunlar japon herşeyleri uç noktada" lafına katılmaktayım. Bize de oturup film olarak izlemesi düşüyor xD

    YanıtlaSil