This is an example of a HTML caption with a link .

16 Aralık 2011 Cuma

Ne kadar alakasız başlıklar değil mi? xD Of bir gün böyle bi post yazacağım aklıma dahi gelmezdi. Ta ki dün RiotGames'in yeni League of Legends şampiyonunun videosunu yüklemesi, üstüne Malkav'ın yolladığı videoyu görene kadar.

Yeni şampiyon Ahri adında bir hatun. Tamam, buraya kadar bir problem yok. Hatta bahsetmeye bile değmez benim için. Ama Ahri bir "the Nine-Tailed Fox". xD Tamam burada da bir problem yok. Bana direk "My girlfriend is Gumiho" adlı diziyi çağrıştırmış olabilir. Sana "Naruto"yu çağrıştırmış olabilir. Hatta DEV'ler bunun sadece bir mit'ten gelen bir şey olduğunu ve direk kafadan uydurduk demeleri bile uygun olabilir. Buraya kadar inanırım. Ancak o da ne?? 

Hatun gelecek "SNSD - Run Devil Run" gibi dans edecek?

 


Üstüne "My girlfriend is Gumiho"daki gibi kuyruklar?

Üstüne kıyafet hemen hemen dizidekinin aynısı olması?

Ve son olarakta Ahri'nin kuyruklarında zıplattığı şu mavi küre.

İzleyenler bilir zaten bu dediklerimi. Malkav'ın dediğine göre yeni bir Kore server'ı açılmış oyunda.Neyse canım sıkıldı, bi tespit yapayım dedim xD Kandırmasınlar milleti yee. <_< Kesin bu diziden arak bu karakter işte o kadar XD


Diziden bu kadar bashetmişken, konusundan da bahsedeyim =)(Zira Malkav'ın tespitine göre de bu drama yine popüler olacak xD xD)



Bu drama şirin mi şirin bir gumiho'nun bir tabloya hapsedilmesi ve şu an ismini anımsamadığım şu yukardaki herifin onu kurtarmasıyla başlıyor :D Gumiho'nun ciğerini yiyeceği korkusuyla(Öyle bir inanış varmış asyalılarda Çin-Japon-Koreli ayırt etmeksizin.) başından defetmeye kalksada ondan kurtulamıyor. Yanlış hatırlamıyorsam daha sonra bir sebepten ötürü, Gumiho öleceğini düşündüğünden dolayı çocuğa kendi ruhundan parça barındıran boncuk gibi bir şey veriyordu. Ve bu boncuğu verdiği içinde çocuğun yakınından ayrılmaması gerekiyor. Bunların hepsi ilk bölümde oluyor spoiler sayılmaz yani dimi?? xD Devamında işte araya kötü adam giriyor falan, o kısımlara değinmeyeceğim, ama bu dizinin kötü adamının hastasıyım xD ahahah! Aşağıya onun dizi için söylediği bir parçayı da ekleyeceğim.

Velhasıl diziye, dizideki karakterlere ve dizinin müziklerine bayılıyorum. Hatta dizinin Miho(gumiho)'su Sin Min Ah'ı sever sayarım xD Hatta ve hatta 1 yıla yakındır telefonumun müziği, gumiho'nun belalısı ortaya çıktığında çalan şu aşağıdaki parçadır.(Hatta ne zaman çalmaya başlasa insanları korkutuyor başındaki hiioo diye nefes alması yüzünden <_< kıhkıh)


Video'yu izleyince tekrar dramayı izleyesim geldi.  Bu diziyi kesinlikle öneriyorum. Bakın şunu da söylüyorum. Bir süre sonra bayıyor. Hatta bu yüzden son 2-3 bölümü izlemedim ama kesinlikle ilk bölümler için değer ^_^ Genelde drama izleyeceklere ilk önerdiklerimden biridir bu dizi.

4 yorum :

  1. My girlfriend is Gumiho'yu ben de yakında izlemeyi düşünüyordum ki kendimi ne alakaysa birden friends izlerken buldum. Ama izleme listemde en başta kendisi. Bu arada eğer izlemiyorsan henüz Flower boy ramen shop'u tavsiye ederim bu sezonun en bomba draması kendisi :)

    YanıtlaSil
  2. Süpersin. Bana önerilerle gelin böyle lütfen :D Drama arıyorum izlenecek. Haftasonu yokum ama döndüğümde kesinlikle bi bakacağım ;)

    Sende Gumiho'yu boş vaktinde mutlaka izle ;)

    YanıtlaSil
  3. Gumiho'dan sonra hala Fox Rain dinlediğim şarkılar arasında ve mp3ten silmeye kıyamadıklarımdan.

    http://friendfeed.com/uzakdogu/df8f046a/lee-sun-hee-fox-rain-my-girlfriend-is-gumiho :)

    Shin Min Ah'ın Arang and the Migistrate dizisini sırf hayal kırıklığı olmasın diye izleyemiyorum yahu. Beni bir Gumiho gibi etkilemeyecekmiş gibi geliyor. Ne yapsam etsem bilemiyorum valla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gumiho'dan önce adını hatırlayamadığım bir dizide izlemiştim Shin min Ah'ı. Arang için güzel diyorlar ben de henüz izlemedim. Denemek lazım ;)

      Sil