This is an example of a HTML caption with a link .

21 Aralık 2011 Çarşamba

Uzun zamandır doğru düzgün anime izlediğim söylenemez. Bir izledim mi tüm bölümleri bitirmeden duramayacağım animeler lazım, haliyle yoruyor. Bu yüzden araştırmaya üşeniyorum sanırım.  Bu süre zarfında yani yaklaşık 1 ay önce falan bu animeyi keşfettim. Kedilere köpekler kadar olmasada deliren bir insan olarak(Gerçekten deliriyorum. Hunharca seviyorum. O halimi görmemelisiniz.) bu animeyi görünce ilk olarak Chii's sweet home'un yapımcılarından diye düşündüm. Chii'yi zaten çok severim. Haliyle buna da karşı koyamadım. Annemle bir çırpıda izliyiverdik ^_^


Konusu ölmek üzere olan bir kedinin vampire dönüştürülmesi ve o kedinin vampir yaşamı hakkında 12 bölümlük, her biri 3 dakikalık(5 dakika aslında ama 2 dakikası ending) bir animecik! xD

Devamı çekilecektir büyük ihtimalle diye tahmin ediyorum. Eğer devam ederse kesin izlerim ^.^ Kediseverlere ve Chiiseverlere tavsiye ediyorum (◡‿◡✿)
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder