This is an example of a HTML caption with a link .

26 Aralık 2011 Pazartesi

Dün birinin blog'unda gezinirken rastladığım (şu an kimdin gerçekten hatırlamıyorum, ama teşekkürler ^_^)  bu dramayı tanıtmadan olmaz diyorum. Yine gece 4'te yatmak zorun kaldım bunun yüzünden >_>

Hemen kısa bi tanım geçiyorum.

Mizorogi Biito, annesini kaybetmiş ve dedesiyle yaşamakta olan bir lise öğrencisidir. Babası ünlü bir moda tasarım firmasının müdürüdür. Bir sebepten ötürü babasının yanına taşınmak zorunda olan Biito, aynı zamanda yeni bir okula geçmek durumunda kalmaktadır.

Yeni sınıfında oldukça ünlü bir idol olan Miki'nin çalıştığı dergide beğendiği çizimleri yayınlayacağını duyan Biito, kendi çizimlerini Miki'ye göstermek ister ve o sırada ben de izlemiş olmama rağmen nedenini kaçırdığım bir sebepten ötürü (:P) sınıftaki herkes Biito'nun çizimlerine bayılır ve bunları bir gösteri halinde podyumda sunmak isterler.

Tam da en sevdiğim bölüm o podyum bölümüydü. Delirdim, resmen ağzımın suyu aktı. Miki'nin kıyafeti gerçekten güzeldi.  Makyajlar, peruklar awwww! O sahneleri defalarca izleyebilirim.

Ayrıca "Koizora" adlı dizide, kendisine geberdiğim Seto Kouji başrolde oynuyor.(Gözündeki benin, o yayvan ağzın olayım falan diyormuşum... Fangirl olmanında bi adabı olmalı canım :P)












Kısaca eğer moda ve okul türünü beraber seviyorsanız bu japon yapımı dramayı kaçırmayın ^_^
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder