This is an example of a HTML caption with a link .

22 Aralık 2011 Perşembe

OST yazdığıma bakmayın, açılış ve kapanışlarla sınırlı tutacağım gibi ve aynı zamanda hepsini eklemek istemiyorum XD Yoksa sıkıntıdan öleceğiniz bir post olacaktır. Bu post'u yazmam için beni mim'leyen Suspus'cum, inanki sen demesen üşenip bunu yazmayı bitiremezdim. Birden gaza geldim sanırım ^.^

İlk olarak neyle başlamalıyım, bi bakalım.(Hemen MAL profilimdeki TOP 9'dan kopya çekmem lazım)

  • Rosario + Vampire - Ending

     

    Bir ara(yaklaşık 4 yıl önce kadar) yukarıdaki parçayı sabahın köründe dershaneye giderken beni canlandırsın diye, otobüste dinlerdim. Artık dinleyesim çok gelmiyor. Dinleye dinleye baydım sanırım xD

    •  NANA - Opening

     Bu müziği yıllar sonrada sevip sayacağımı hissediyorum ^_^ Aynı animesinin yerinin bende farklı olması gibi.

    • Loveless - Opening  

       
        
      Genelde Loveless'ı izleyip de açılışını ya da kapanışını sevmeyen pek duymadım. 
    •  Witchblade - Opening - XTC 


    Bu şarkı beni fena gaza getirir. LOL. Olması gerekende bu sanırım xD Yıllarca evirip çevirip dinleyebilirim.


    • Pandora Hearts -OST
    Bu şarkıyı eklemezsem ölürdüm. (◡‿◡✿)


    • Suzuka - Opening


    İnanmıyorum! Biraz önce bu şarkıya denk geldim... Her bölüme başlamadan itinayla bu şarkıyı dinlerdim. İlk animelerimden bu!


    • Tsubasa Chronicles -OST


    • Tsubasa Chronicle Tokyo Revelations - Opening



     Genelde Tsubasa'nın hemen hemen her şarkısını severim. Bunları eklemekle yetindim yalnızca.

    • Fate/Stay Night - Op
     


    Experimental Lain - Opening


     Mp3'üm de zamanında döndür döndür dinlediğim şarkılardan... Şimdi hatırladım da ne ruh hastası bi animeydi bu ya! Arka arkaya deli gibi izlemiştim bölümleri xD


    Tengen Toppa Gurren Lagann - Opening




     Darker Than Black - Opening
    DTB'in hangi şarkısını ekleyeceğimi bilemedim xD Açılışları kapanışları hepsini seviyorum!


    5 cm per second - Ending




    İzlerken çok severdim bu parçayı defalarca dinlemeyi ^_^


    Chobits - Ending
    Awww bu şarkıyı çok, çok ve çok fazla seviyorum.


    K-ON - Ending







    Paradise Kiss - Opening


    Gravitation - Ending


     Bana da her zaman akşam karanlığında arabadan dışarı bakıyormuşum izlenimi veriyor bu şarkı. Ending videosu ile feci uyumlu olmuş.



    Klasik Death Note, Bleach, Naruto, FMA, Jigoku Shoujo, Vampire Knight, Ef- a tale serisi, D.Gray-Man, Elfen lied, Code Geass(bknz. OHA!) falan gibi animelerin Ostlarına bulaşmıyorum xD Tahmin edersiniz siz zaten neredeyse hepsini sevdiğimi.


    Ayh onu da ekliyim bunu da ekliyim, o üzülür bu küser derken! Nerdeyse post'u bitiremeyecektim! LOL Aklıma gelenler bunlardan ibaret, ama bu kadar değildi tabii ki. Benim bir animeyi gerçekten sevebilmemin en büyük unsurlarından biri müziğidir ^_^


      Categories: ,

      3 yorum :

      1. Pandora Hearts'ı izlemedim ama ost'u yuki kajiura yapmış anladığım kadarıyla, sayende izleme listeme aldım animeyi artık.

        Fate/stay Night da izlemedim ama claymore'un kapanış parçasına benzettim şarkıyı. Onu da izlemeliyim badass hatunlara bayılırım.

        Lain'in açılış parçası da çok güzeldi...

        Ahh tengen toppa'nın açılışı dinlediğimde tekrar gaza gelmem artık diyordum ama 4. turu attıracak bu anime bana :D

        Chobits ending'i de çok tatlıydı yıllardır playlistimden çıkaramadım bu yüzden.

        İnsan ekledikçe ekleyesi geliyor anlıyorum seni ahaha. Ama çok iyi oldu sırf ostları yüzünden şimdi 2 anime aklıma yattı yakında izleyebilirim belki. Ellerine sağlık canım.

        YanıtlaSil
      2. Ne demek beğenmene çok sevindim :D Bende senin sayende 3-4 gündür Panty & Stocking parçanı dinliyorum. Taktım mı fena takıyorum anlaşılan xD

        Bu arada sen Fate stay'i claymore benzetince tekrar dinledim ve evet o claymore'un şarkısıydı. Tekrar kontrol etmeyince anlamamışım. Düzelttim Fate/Stay parçasını xD

        Ben pandora Hearts'ın mangasını takip ediyordum aslında. Yarım kaldı. Çok sevmiştim =)

        YanıtlaSil
      3. Listendeki animelerden en fazla üçünü dördünü izlemiş biri olaraktan o animelerin müziklerini zaten sevdiğimi belirtmek isterim. Diğerlerine de bir baksam iyi olacak gibi duruyor. Şimdilik dinlemeyeyim şarkıları da animeleri izlerken kulağım aşina olsun :)

        YanıtlaSil