This is an example of a HTML caption with a link .

28 Aralık 2011 Çarşamba


An itibariyle yarım bıraktığım bir seri olan Usagi Drop'ta bitti. Dün de Mahou Shoujo Madoka★Magica adlı animeyi bitirmiştim. Ondan ne yazık ki söz etmek istemiyorum. Benim için çok çalkantılı bir animeydi. Ona bi başlarsam post'un sonu gelmez <_< Ama Usagi Drop öyle mi? Awwww 

Bittiğinde oldukça üzüldüm doğrusu. Mangasının bittiği yerde bitmedi. Belki Ova gelir, belki de 2. sezon yaparlar diye umuyorum :/ Ya da devamını mangasından okuyacağım xD Çünkü Rin büyümüş!!
Ve konusu biraz Aishiteruze Baby animesi gibi. Aradaki tek fark sanırım yetiştiren erkeklerin yaşları.

Konusundan ufakça bi bahsedeyim...










Daikichi, 30'lu yaşlarında bekar(!) yalnız başına yaşayan bir adamdır. Dedesinin ölümü üzere, tüm akrabaların bir arada olduğu cenaze evine gider. Tam içeri gireceği sırada kapıda küçük bir kız görür. Bu kızın, yani Rin'in, dedesinin kızı olduğunu öğrenir(!?) Ailenin diğer üyelerinin küçük kıza bakamayıp çocuk yetiştirme yurdu gibi bir yere vereceğini duyunca, dayanamaz çocuğu alır evine götürür.

Bundan sonrası daha önce hiç çocuk büyütme tecrübesi olmayan bekar bir erkeğin Rin'i büyütme maceralarını ve Rin'in Daikichi'yi yavaş yavaş sevmesini izliyoruz.

Animenin en sevdiğim tarafı, yeri geldiğinde küçücük Rin'in Daikichi'nin annesi gibi davranması ve aile ilişkilerinin su gibi akması. Duru, engelsiz, imrenilesi ^_^ Yer yer komik, yer yer dramatik.

Ve elbette Rin'e bayıldım! Çooook şirin. O surat ifadeleri... Awww. Bir de ben çocuk sevmem biliyor musunuz? <_<  Böyle kızım olsa kafasını kemiririm *_* xD ehehe








Bu 11 bölümlük(4 özel bölüm) animeyi kesinlikle izleyin derim. Annelik damarınız kabarıyor xD Ahaha!

Not: Bir de draması yapılmış. Hem de "Matsuyama Kenichi" oynuyor. Belki ilginizi çeker ^.^
Categories:

4 yorum :

  1. animeyi seyretmedim oturdum mangayı okudum bitirdim. yarısına kadar bayılmıştım sonra buyuyunce hikaye evrim gecirio resmen ama kotu anlamda. sacmalıyor tam anlamıyla. cok istiosan oku ama bence buyumuş halini hic bilme daha iyi.

    YanıtlaSil
  2. Ciddi misin? O.o Omg! Ne hayallerim vardı ya. Daha ergenlik muhabbetlerini dinleriz diye düşünüyordum. Ama konu değişiyor diyorsan en azından heves etmeden bi bakayım :/

    YanıtlaSil
  3. evet heveslenmeden bak. yani ilk yarıyı yazan kişiyle aynı kişi mi bu dedim. aynı son çok daha düzgün uyarlanabilirdi. neyse okuyunca yorumlarını yazarsın :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar mı yaa :S Çok şaşırdım, daha çok merak ettim xD Tamam cnm okuyunca yorumlarım O.O

    YanıtlaSil