This is an example of a HTML caption with a link .

31 Aralık 2011 Cumartesi

2011 yılının son post'u bu olacakmış demek ki (◡‿◡✿)

Well, it seems like the last post of 2011 was destined to be this.

Hala çoook yorgunum! Her alışverişten sonra bu olabilir, ama bu kez ekstra yorucuydu. Çünkü forum absürd derecede kalabalıktı. Millet hediye alma işini son güne bırakmış anlaşılan. Ama kalabalıkta olsa, Mango deli bir indirimdeydi ve ben o kalabalıktan arta kalanlar arasından ihtiyacım olan birkaç giysiyi bulabildim ^-^

I'm still extremely tired. There was an insane discount on nearly everything at Mango and even though it was crowded as hell, i could grab whatever i need.




Tabii Forum Bornova'ya gitmişken diğer mağazalara uğramamak olmazdı. Bershka ve Koton'dan da bişiler aldım ^_^ (Bershka'yı ayrı bi severim. Ama şu fiyatları bi düşürün artık! <_<) 

Bu güzel kıyafetler için Malkito'ya teşkürler  (◡‿◡✿)



Son olarak herkese musmutlu ve bol paralı bir yıl diliyorum! xD Ama hiç heves etmeyin piyango bize çıkacak eheh  :D

Herkese iyi seneler!

 Happy New Year to everyone!

Lol
Categories:

6 yorum :

  1. Yeni yılda güle güle giy aldıklarını canım, umarım piyango size çıkar (biz almadık zaten hehe)
    Çok tatlısınız ya adjkhaskasd

    YanıtlaSil
  2. Çooook teşekkürler cnm benim ^-^

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Vudu-chan, çok cici şeyler almışsın. Bu arada ikinizin de yeni yılını kutlarım. ^^

    YanıtlaSil
  4. Sağ ol tatlım. Seninki de kutlu mutlu olsun ^.^

    YanıtlaSil
  5. Piyango çıkmadı lan :(

    YanıtlaSil
  6. Lol. Baktım şimdi amortiler tutmuş XD

    YanıtlaSil