This is an example of a HTML caption with a link .

15 Ocak 2012 Pazar

Cuma günü Malkav ile kitap almaya çıkmıştık. Hazır vaktimiz varken birkaç mağazaya uğrayalım dedik. O zaman fark ettik ki aklınıza gelebilecek her mağazada en az %50 indirim mevcuttu. Belki milletten bir şeyler kalmıştır umuduyla yalnızca ZARA ve Pull&Bear'a girebildik. Çünkü Pull&Bear'dan çıktığımızda saat 10'a geliyordu ve tüm mağazalar kapanmaya başlamıştı bile. Oradan belki yetişiriz diye Starbucks'a koştuk xD Neyse acıdılar heralde donmuş halde görünce son müşteri olarak bizi aldılar ^_^

ZARA'dan uzun zamandır almak istediğim pantolon görünümlü taytlardan bi tane, Pull&Bear'dan da 27 küsur liraya bi kot aldık bana. Kabinde denediğim kıyafetleri Malkav'a geri vererek "Şunun bir beden küçüğünü getirir misin?" derken kilo verdiğimi de fark ettik.Ya da kadınların bir beden zayıfladığını düşünmesini istiyor bu mağazalar O.o Ama artık bi 34-36 bedenim xD

Pull&Bear ödeme sırasında aynı zamanda nette görüp de uzun zamandır almak istediğim şu alttaki yüzük aklıma geldi. Güya sırf bunun için gelecektim bir ara ama aklımdan çıkmış. Son bir tane kaldığını görünce sevinçten delirdim tabii.
Ama illa bir pürüz olacak. Mutlu olmamalıyım çok fazla anlaşılan. Daha önce Trendyol'dan aldığım saat kolyeler gibi eve gelip baktığımda bunun da kırıldığını gördüm. Ve ne yazık ki Malkav yüzüğün fişini atmıştı <_< Bir daha atmayacağına eminim, çünkü tüm gece beynini ütüledim. Velhasıl son çare olarak Japon yapıştırıcısı denedim ve kurumaya bıraktım. Ertesi gün mis gibi yapışmıştı. Sapasağlamdı!

Pull&Bear'ı ayıplı mal sattığı için burdan kınıyorm! Çok kızdım... Felaket kızdım! İnanılmaz derecede kızdım! <_< Eğer yapışmasaydı, hakkımı arayacaktım.
Kırık hali de aşağıda...

Cumartesi günü de annemle beraber alışverişe çıktım. Başka alacaklarım vardı aklımda. Ama şunu söyleyebilirim ki mağazalara vardığımda "İyi ki dün gelmişim." dedim. Şu yukarıdaki aldığım kotun ne bordosu, ne koyu yeşili ne de kahverengisinden bırakın 36 bedeni 42 bedenleri bile kalmamıştı! Aynı şekilde şu aşağıdakinin de yeni sezon/faiş fiyatlı olmasına rağmen 34 bedeni kalmamıştı!

Aynı şekilde şu an resmini bulamıyorum ama ZARA, Pull&Bear ve Stradivarius'da da olan şu bordo deri görünümlü skinny pantolon(gibi şey)'u saydığım bu 3 mağazada bulamadım!!!

Ve yine aynı şekilde şu aşağıdaki resimde görünen ayakkabıyı almak için Diesel'e uğradığımda ellerinde zaten bu ayakkabının hiç olmadığını ve benzer modellerinin hiçbirinin 36-37 numarasının kalmadığını! öğrenmem de cabası...
Ben de aynı modelin bağcıklı olmayanının 37'sini bulabilirlerse haber vermeleri için telefonumu bıraktım <_< Lan zaten pahalı bi ayakkabısın! Uğraştırma beni...

Son olarak da annemle beraber çıktığımızda kışlık hiçbir şeyin kalmamış olduğuna karar verdik ve aşağıda gördüğünüz üstleri almış oldum. Zaten geçende fiyonklu uzun kollu şu mavimsi üstün bir de kısa kollusunu aldım. Yine kolsuz şu kapşonu kürklü üstü aldım. Aslında bedenini medium almak istiyordum. Çünkü bol hali daha güzel duran bir üst bu. Ancak KALMAMIŞTI T___T 


Velhasıl böyle bi 2 gün geçirmiş oldum. Aslında Watsons'a uğradım ve oradan da bi kaç parça bir şey aldım. Ancak onu başka bir post'ta yazmak istiyorum. Çünkü BB krem hakkında bir şeyler yazmak istiyorum ^_^ Umarım siz benden daha şanslı bi şekilde Ocak indiriminden yararlanmışsınızdır :D

3 yorum :

  1. ihihi o disellerin sneaker olanı var bende...taksimdeki diesel mağzasında topuklu olanı vardı ben aldığımda bi bak istersen^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki İzmir'deyim :/ Bu yüzden şansıma getirtirlerse bulabiliyorum. Yine de haber verdiğin için sağ ol *.*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil