This is an example of a HTML caption with a link .

4 Ocak 2012 Çarşamba

Bu serinin tam ismi "Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai". İsmi biraz uzun mu ne =]  Bu anime için uzun zamandır izlediğim en iyi anime diyebilirim. İçimi sıcacık yapan ve sonunda deli gibi ağlamama sebep olan bir anime.

Konusu ise, 6 çocukluk arkadaşın, hep arkadaş kalma yeminleri içlerinden Menma adlı kızın ölmesiyle son bulur. Aradan yıllar geçer ve birbirleriyle kontak kurmayan bu 5 çocuğun hayatı, Menma'nın ruhunun Jinta'ya görünmesiyle tekrar kesişecektir. 

Menma'nın ise Jinta'dan tek bir isteği vardır. Yapmak zorunda olduğu, ama bunun ne olduğunu hatırlamadığı şeyin gerçekleştirmesi.











Animeyi bu kadar beğenmiş olmamın en büyük sebebi, her bir karekteri ayrı ayrı sevmiş olmamdır. Mesela ilk defa saf bir karakteri yani Menma'yı bu kadar çok sevdim. Arkadaşlık ve aşk duygusu çok güzel işlenmiş. Buna ek olarak kavgalar ve içsel çatışmalar da inanılmaz iyiydi. Ailelerin durumu ve trajik bir olaya verdikleri tepki çok güzeldi. Manzaralar süper ötesiydi zaten. Açılış ve kapanış müzikleri de animeye çok uygundu. Yaw bu gidişle övmediğim yeri kalmayacak xD En iyisi mi siz bunu izleyin ^-^

Ayrıca bundan sonrası SPOILER!

İzleyenler bilir, en sondaki saklambaç sahnesinde gözüm ağzım burnum birbirine girdi ya! Ağlaya ağlaya yamuldum! Duygu sömürüsünü azıcık abartmışlar. Çocuklar ağlıyor, ben onlara bakıyorum bi daha ağlıyorum! Bak gene aklıma geldi T_T

Bunun dışında biraz önce seri hakkında Exile Falcon ile konuşuyorduk. Aklıma şu ana kadar gelmeyen bir şeyi hatırlattı bana. Gerçekten 11 bölüm boyunca Menma'nın nasıl geri geldiği ve nasıl öldüğü veya bir çok soru açıklanmadı, ama yine de tüm seri boyunca bunlar aranmadı ki? Yani o kadar kaptırmışım ki kendimi, bittiğinde benim için harbiden o seri bitmişti! Ne peşinde sorular bıraktı ne de yarım kalan bir şey vardı  =] Awww güzel seriydi ya! (◡‿◡✿)

Categories:

2 yorum :

  1. 11. bölümde çocuklar ağlarken ben de ağlıyordum en son mektup sahnesi geldi ciddi ciddi ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra ağladım resmen ve ilk defa bir animede ağladım T_T 2013'te filmi geliyormuş bu arada MAL sayfasında var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum duydum :D Duymaz mıyım hiç? Menma'nın hikayesi geliyormuş. Demek ki merak edilmiş. Umarım batırmadan onu da güzel bağlarlar *-* Haber için teşekkürleeeeer *-*

      Sil