This is an example of a HTML caption with a link .

6 Ocak 2012 Cuma

6 Ocak yani bugün daha önceden karar verip de Malkav ile açmaya üşendiğimiz ama sonunda açtığımız, daha sonra tamamen üzerime geçirdiğim blogumun 1. yılı. Bu bir senede Malkav da dahil olmak üzere çok fazla post paylaşmadığımızı itiraf ediyorum. O sırada oturtamadığımız bir konseptimiz vardı. Yazmak istediğim birçok şey vardı. Bir türlü kısa ve öz yazamıyordum.(Artık onun için uğraşmıyorum bile fark ettiyseniz xD) Malkav zaten yazmaya üşeniyordu ki ben onun bir yazmaya başladığında ne kadar güzel şeyler yazdığını biliyorum, ama zorla güzellik olmuyormuş :D Birkaç ay önce bu yüzden blogu bırakma kararı almıştım. Ama Aralık ayında tamamen üzerime alıp, konseptini değiştirip yazmaya devam ettim ve Malki ile ortak yazdığımız tüm postları kaldırmaya çalıştım. Bu yüzden ilk yazdığım post bulunmamakta =] Aynı zamanda isim değişikliğine gittim, ancak anlamını açıklamayı düşünmüyorum ^-^

Blog'un şu anki halinden oldukça memnunum, ama hala aklımdaki konsepte yaklaşamadım. Bu sene biraz da o yöne kaydırmak istiyorum. Daha gerçek hayata yönelik fotoğraflar olsun, ancak çok fazla japonya ve koreden ayrılmayayım istiyorum. Bu şekilde anlatsam biraz daha açık olabilir sanırım xD

Bu bir senede neler yazmış olduğuma hızlıca baktım. Daha sonra istatistiklere bir göz attım. En çok bakılan postlarım yurtdışından gelen kimonomun olduğu bu post, kimonoyu giydiğim cosplay partinin olduğu bu post(ayrıca şimdi bakıyorum da bu resimlerde neden obezit gibi çıkmışım ben ya O.o 34-36 bedendim ben orda, şu an 36-38 bedenim xD) ve son olarak sevdiğim anime açılış, kapanış ve ostların bulunduğu bu post. Suspus'cum ^-^ teşekkürler ki!

Son olarak şunu söylemeliyim. Bu blog'u açmadan önce hayatımda bir şeyleri değiştiren, hayata farklı açıdan bakmamı sağlan birkaç blogger oldu. Ben onlar gibi olacağımı düşünmüyorum, ama hiçbir şey paylaşmadan bu dünyadan gitmeye de niyetim yok! xD Bana kalmazsa çocuğuma kalsın lan! O okusun! Görsün anası nasıl manyak, nasıl ükela(:P kim diyordu bunu bana!) biriydi! (Doğmamış çocuğa mektuplar gibi oldu xD)

0 yorum :

Yorum Gönder