This is an example of a HTML caption with a link .

17 Ocak 2012 Salı

Bugün size daha dün keşfettiğim bir oyunu tanıtmak istiyorum. Uzun zamandır tycoon türünde güzel bir oyun ararken sık sık karşıma çıkıyordu, ancak torrentini bulamıyordum. Dün Malkav bulunca sabah 5'e kadar oynamışım sanırım.

"The Movies" adından da anlayacağınız üzere film odaklı bir oyun. Size ait bir arsanız var ve üzerine bir film stüdyosu kuruyorsunuz. Aynı zamanda oyuncuları, set ekibini, yönetmeni, senaristleri hatta geri kalan insanları aynı sims oyunundaki gibi yönetiyor, bir yandan da doğru zaman da doğru tür film yapıp diğer stüdyoların ödülleri toplamasını engellemeye çalışıyorsunuz ;) Yani siz bir Warner Bros Stüdyosunun sahibi ya da MGM'nin sahibisiniz. Tabii yaptığınız filmleri seyredebiliyorsunuz ama hiçbirinde film başlarken bir aslan kükremiyor xD

Oyuncularınız ve yönetmeniniz yıldız toplarken aynı zamanda bir sıralamaya giriyor. Bunlar yaptığınız filmler içinde geçerli. Önemli olan belli zamanda sizden istenenleri yerine getirip(örneğin, 5 film yayınla gibi) aynı zamanda filminizi, oyuncularınızın ya da yönetmenlerinizin 1. olmasını sağlamak. Ve siz tüm bunlarla ilgilenirken bir yandan da yaklaşmakta olan ödül törenini ve o dönemin popüler film türünü takip etmek zorundasınız.

Aynı zamanda popüler olan yönetmen ve oyuncular, diğer yönetmen ve oyuncularınızı kıskanabiliyor. Böyle anlarda onların maaşını arttırmanız gerekiyor. "Ben daha ünlüyüm, onlarla aynı maaşı alamam." tribine giriyorlar xD Bazen hiçbir iş yapmadıkları için sıkılabiliyor ya da çok iş yaptıkları için strese girebiliyorlar. Oyunun belki de benim için en zahmetli kısmı bu. Stresten çıkmaları çok zaman alıyor O.o Ekstra olarak oyuncularınızın dönem dönem(1930'lar 1950'ler gibi) imajlarını da ayarlamanız gerekiyor, hatta bi süre sonra asistan istemeye başlıyorlar <_< Bu ünlülerin istekleri hiç bitmiyor!
















Ne yazık ki bu oyunu bu kadar geç bir zaman da keşfettiğim için üzülüyorum. Ama aynı zamanda iyi de olmuş. Çünkü Sims'ten bıkalı daha 1 sene filan oluyor. Bu döneme rastlasaydı zaten oyundan çabuk sıkılırdım. 


Herkese iyi oyunlar (o*.*)o Hadi ben de oyunuma döneyim


Categories:

2 yorum :

  1. Hahaha yazını annemle birlikte okuduk, oyunu çok beğendik :D yanlış anlaşılma olmasın annem oyun oynamaz ama zevkli duruyor çok. Bir ara indirip denemek istiyorum cidden. İyi ki paylaşmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu çözene kadar birazcık, çok çok azcık sıkılabiliyor insan ama kesinlikle çoook zevkli bir oyun :D Umarım sen de beğenirsin ;) Hem annen de seyreder sen oynarken xD

      Sil