This is an example of a HTML caption with a link .

22 Ocak 2012 Pazar


Şu sıralar tekrar One Piece'i izliyordum. Genelde bitirdiğim serileri tanıtmaya çalışıyorum, ancak One Piece'in biteceğini sanmıyorum xD Bu yüzden bir istisna yapabilirim.

Çoğu kişinin Star Tv'de yayınlandığı sıralar keşfettiği ancak benim pek hatırlamadığım o günleri düşünürsek, One Piece'e MyAnimeList'imde yazdığına göre 2008 yılının Şubat ayında başlamışım O.o Neresinden bakarsak bakalım bu 4 yıl demek! Ve düzenli olarak seyretmediğim de göz önüne alınırsa, misal şu an 500 küsur olarak devam ederken ben yalnızca 324. bölümde olmama rağmen tekrar uzunca bir süre ara vermek niyetindeyim. Bu seriyi bu şekilde izlemeyi çoook seviyorum. Ada ada... Konu bitip yeni konuya geçtiklerinde en heyecansız bölümde ara veriyorum xD Belli olmaz tabii bölümleri indirdiğim için aklıma esip de devam edebilirim.

One Piece 3 büyükler arasında bi 3 yıl önce sorsanız son sırada gelirdi. Ancak özellikle 1-2 yıldır hiçbirini izlemediğimi göz önüne alıp, Bleach'in saçmaladığını, Naruto'nun ilgimi çekmediğini düşünürsek One Piece şu sıralar favorim. İzlemediğim 200 küsur bölüm boyunca ne değişiyor bilinmez, ancak çok üretken ve tıkanmayacağını düşündüğüm bir hikayeye sahip. Yani 99 yılında başlamış olan bu seri, bi 13 yıl daha rahatlıkla sürebilir. Ama öyle bir şey yapmasınlar lütfen o.O



 


Animesinden oldukça memnun olduğum için mangasına bulaşmadığım nadir serilerden One Piece. Ancak konusundan bahsetmeyeceğim. En az 3 düzine türkçe kaynak bulabilirsiniz tanıtımı hakkında. Ben yalnızca kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum ve biraz Spoiler katacağım elbette...

Spoiler

En son kaldığım bölümlerde Franky ailenin yeni üyesi oldu ^_^  Eh daha Franky'nin kim olduğunu bilmeden netteki resimlerden Luffy'nin tayfasına katılacağını biliyordum. Aynı zamanda şu iskelet tipli müzisyenin de katılacağını biliyorum xD Belli spoilerları yemeden ne yazık ki bölüm indirilmiyor. Hele bu kadar geriden takip ediyorsanız.

Yine son bölümlerde koç kafalı (:P) gemilerine veda ettiler. Oldukça acıklıydı. Bu kadar içimizi şişirip, acındırma yapmalarına sinir oluyorum. Gözlerim şişti <_< 
Zoro figürüm tıpkısının aynısı dimi (^_^)v

One Piece'in en sevdiğim tarafı tüm karakterlere özenle değinilmesi. Bazen Luffy'nin asıl ana karakter olduğunu unutabilecek kadar değinmeleri hoşuma gidiyor. Aynı zamanda düşmanlardan da sevdiğim ve yenildiğine üzüldüklerim olabiliyor O.o En sevdiğim karakterler ise Zoro, Robin ve ChopperUzunca bi süre değişeceğini sanmıyorum. Bunca zaman hep bu şekildeydi çünkü.

Sonuç olarak arkadaş olgusunu işleyen en güzel animelerden biri ^_^ İzlemeyen varsa izleyin derim ^_^
Categories:

2 yorum :

  1. Bence seriye ara verme. Niye dersen eeeennn güzel bölümler başladı ○_O İnanılmaz olaylar oldu. Eski bölümlerdeki gibi öyle laylaylom değil. Wallpaperlardan filan görmüşsündür bi ara verip 2 yıl sonraya geçio hikaye hatta..

    Malum 3 shounen arasında kesinlikle benim de en sevdiğim ♥ Zoro figürün de kawaii ama sanki kepçe :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olamadım ama sanki Nami'nin falan saçları uzamış gibi geldi. Bu yüzden 200 küsur bölümde yıllar mı geçiyor anlamamıştım :D Demek bu yüzdenmiş. Bi bakalım. Yeni seriler falan bakmak istiyorum. Belki sonra tekrar geri dönerim ;)

      Figürümün kulaklar kepçe, evet :P Belki sol kulağındaki 3 halka küpe yüzünden olabilir.

      Sil