This is an example of a HTML caption with a link .

3 Ocak 2012 Salı

Bu sefer bahsetmek istediğim anime, bir shounen ai. Eğer shounen ai ile ilgilenmiyorsanız, hemen kapatabilirsiniz sayfayı ^_^ Çünkü ekstra bir şey anlatmayacağım bu post'ta.

Aslında bu animeyi ikinci sezonu bittikten sonra tanıtacaktım, ama buna gerek olmadığını düşünüyorum. Çünkü hikaye zaten birinci sezonda şekilleniyor, ama ikinci sezonda da sürprizler yok değil. Ayrıca Junjou Romantica izleyenler varsa bu seriyi de seveceklerdir. Çünkü Junjou Romantica'nın mangakası bu seride de çizim yapıyor. Tabii kurgusunu farklı biri yapıyor. Bence tadımlık farklı beyinden çıkmış yeni 3 çiftimiz oldukça güzeldi xD









En sevdiğim çiftin hangisi olduğuna emin olamadım. Şöyle bi düşündüğümde her çiftin kendine göre bi iticiliği vardı bence. Aptal, saf, salak türlerini bir bünyede barındıran karakterlerden nefret ediyorum. Bu yüzden favorim olmadan izledim T_T Ama karakterler arasında bir favorim vardı ki o da Takono'ydu. Masamune Takano. Karizmatik herif! xD

Hikaye ise önce Ritsu ve Takano çifti ile başlamakta. Aynı lisede okuyan çiftimiz o sıralar Ritsu'nun gizli gizli Takano'yu kütüphanede izlemesiyle hikayemiz başlıyor. Beklenmedik bir anda ağzından Takano'ya hislerini kaçıran Ritsu, sevgili olduklarını düşündüğü bir anda... xD Burda böleceğim nihaha xD Ama hikayenin zaten bir devamı yok, çünkü asıl hikaye 10 yıl sonrasında geçiyor. Hepsi birbiriyle bağlantılı yine. Hatta ben 3 çift dedim de bir dk?? 4 çift vardı! =] Neyse siz izleyince anlarsınız zaten ;)


Son olarak bu gif'i de eklemek istiyorum. Off bu sahneleri gördükçe ağzım sulanıyordu xD Nasıl lezzetli görünüyor yaa.
Categories:

5 yorum :

  1. Gerçekten süpersin. Kitap yorumunu okuyarak keşfettim blogunu sonra cosplay fotoğrafını gördükten sonra anime sekmesi olduğunu farkettim. Daha sonra anime yorumlarında gezinirken bu sayfayı gördüm. Shounen-ai sevmen çok güzel ^^

    YanıtlaSil
  2. Hakkında yazısını okuyup Kore'yi de gördüm ya.. Blogunu hemen hatim etmeliyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe hoşgeldin bloguma o halde ;) Sanırım ilgi alanlarımız ortak :D

      Sil
  3. Sekaiichi Hatsukoi muhteşem bir anime ya :) Beni hüngür hüngür ağlatmıştı :'( Çok duygusal, çok süper! Shounen-ai olduğunu bile umursamamıştım izlerken. Şu Onodera'yı çok seviyorum, çok da gıcık oluyorum! Bi' 'suki' diyemedi! ;) Bence 3. sezonu kesinlikle hakkediyor! ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha neler çekmiştim izlerken bunu. Kesinlikle söylemek için çok beklettiler :D

      Sil