This is an example of a HTML caption with a link .

15 Ocak 2012 Pazar


Kediler(yüzüklük) annemden yeni yıl hediyem ^_^
Bu sene kendimi kitaplara vermeye kararlıyım!

Son olarak Açlık Oyunları'nı da bitirince yeni kitaplar almak farz oldu. Ben de filmini henüz izlemediğim "Bir Geyşanın Anıları"nı(Aslında bu kitap Malkav'ın hediyesi), Açlık Oyunları serisinin 2. kitabı olan "Ateşi Yakalamak"ı ve son olarak da uzun zamandır alınmayı bekleyen Ejderha Dövmeli Kız serisinin 3. ve son kitabı olan "Arı Kovanına Çomak Sokan Kız"ı aldım.

Dün gece "Bir Geyşanın Anıları" adlı kitabı okumaya başladım. Oldukça sürükleyici gidiyor. Yakında(bitince) hakkında ufak da olsa bir şeyler yazacağım.

Aynı zamanda birkaç gün içinde Açlık Oyunları hakkında da kısacık bir şeyler yazmak istiyorum ^_^

Son olarak bu 2 gündür sürekli alışveriş halindeydim. Üşenmezsem aldıklarım hakkında da bir post yazacağım. Şimdilik benden bu kadar ^.^
Not: Fotoğraftaki 2 Stabilo kalem de kitaplarla beraber D&R'dan alındı (♥_♥)

0 yorum :

Yorum Gönder