This is an example of a HTML caption with a link .

6 Ocak 2012 Cuma

Bir nevi geç kalmış yılbaşı hediyem olabilir xD Trendyol'da gördüğümde kesinlikle bayılmıştım. Sağ olsun bu güzellerin ikisini de aldı Malki. Kiss u Malki(♥_♥) 

   
Önce trendyol kutusunu koyalım heyecan olsun xD Kutu o kadar sağlam ki üzerinde biraz oynayıp takı veya oje kutusu yapmayı düşünüyorum.
.

Saatler de bu şekilde. Aslında bunu gidip mutfakta çektim. Benim odamın ışıkları sarı olduğu için renkleri tam göstermiyordu. Açık halini de çekmeyi becerememişim T_T

[Ekstra not olarak şunu belirtmeliyim ki Trendyol sana lanetlerimi gönderiyorum! Gönderdiği saatlerden birinin klipsi bozuktu! Hem de üstünde "Kalite kontrol yapılmıştır" demesine rağmen. Neyse kullanmadığım bir kolyenin klipsiyle değiştirdim <_< Hrr. Yoksa geri yollardım.]


 Veee eli boş gelmeyen sevgilim bunları da almış gelmiş! En çok Ben & Jerry's dondurmaları yedik. 
Off süper bir şey, hele ki benim gibi sütlü ve karamelli dondurma seviyorsanız "Caramel chew chew" olanı öneririm. 
Bayılıyorum karamelli dondurmalaraa awww O(≧∇≦)O


 Bir de dondurmalar geldiği gibi bitince, bitmiş halini çekebildim yalnızca.  
O_o eek! Korkunç erimiş farkındayım! (Hatta kalanı yiyim, canım çekti.)
Peace! xD

0 yorum :

Yorum Gönder