This is an example of a HTML caption with a link .

16 Şubat 2012 Perşembe


Bu dramayı izleyeli 8-9 ay olmuştur. Ancak buraya uzun zamandır drama girmemiş olduğumu farkettim ve benim çok beğenerek izlediğim bu seriyi paylaşmak istedim. Fark ettiyseniz genellikle yakın zamanlarda izlediklerimi paylaşıyordum. Ama üzerimde büyük etki bırakan diğer dramaları da paylaşsam iyi olacak ^_^  Üstelik bu dizi benim için 2011 senesinin en iyi dramasıdır. Yeri çok farklı anlayacağınız. Bu yüzden olabildiğince detaylı, olabildiğince -ki ne kadar olabilirse artık- ciddi yazmaya çalıştım >_<

Konusu ise şöyle; Shin Ji Hyun, hayatta istenebilecek her şeye sahip bir kızdır. Çok sevdiği bir nişanlısı, onu seven arkadaşları, harika bir ailesi, parası, eğitimi kısaca her şeyiyle imrenilesi bir hayata sahiptir. Aynı zamanda oldukça pozitif, yaptığı şeylerin sonuçlarını düşünmeden ve karşılığını beklemeden herkesin iyiliğini düşünen bir kızdır. Yakında çok sevdiği nişanlısıyla evlenecek ve mutluluğuna biraz daha mutluluk katacakken beklenmedik bir şey olur. Arabasıyla yolda giderken bir şey görür ve zincirleme bir kazaya karışır. Bu kazada ağır yararlanarak komaya girer. Uyandığında ise Ruh bekçimiz biricik Azrailimiz onu almak için orada bekliyordur. Bir saniye! Onu almak için değil! Aslında bu kazada ölmesi gereken kişi Shin Ji Hyun değildir. Hatta ölmemesi gerekiyordur. Bu yüzden ruh bekçisi ona bir şart sunar. Eğer 49 gün içinde onun için GERÇEKTEN gözyaşı dökecek, kan bağı bulunmayan 3 kişi bulabilirse hayata dönebilecektir.


Dizi, bu 3 gözyaşı damlasının sandığımız kadar kolay akmadığını göstermek üzere işlenmiş bir hikayeye sahip. Aynı zamanda birçok rastlantının bu kadar güzel bağlanabileceğine de şahit oluyoruz. Burdan sonra spoiler kısmına girmek istiyorum, ancak şunu belirtmem lazım. Bu dramayı izleyecekseniz ağlamaya hazır olun o(╥﹏╥)o




- SPOİLER -

Okurken kafanızda canlansın diye karakterleri de ekledim ^.^

Kazaya karışmasına neden olan o şeyden sonra hayatı yıkılan Ji Hyun, tekrar ruh olarak uyandığında kazaya neden olan olay hakkında hiçbir şey hatırlayamaz. Bildiği tek şey ruh bekçisinin ona doğru yaklaştığı ve arkasında onun ölümü için yıkılacak birçok kişi bıraktığıdır. Ancak ruh bekçisi ona gelip zaten ölmemesi gerektiğini, orada başka biri için bulunduğunu söylediğinde ve ona 3 gözyaşı şartını sunduğunda, Ji Hyun tüm arkadaşlarının, başta nişanlısının onun için deli gibi ağlayacağını düşündüğünden, hemen uyanacağına emin olur. Ancak hiçbir şey sandığı gibi olmaz. Günler geçer ve tek bir gözyaşı damlası bulamaz. Bunun sonucunda ruh bekçisi yalnızca bedenin sahibi uyuduğunda kullanabilmesi ve sahibi uyanmadan bedeni evine geri götürmesi ve asla kimseye kendinden bahsetmemesi şartıyla ona bir insanı sunar. Sunduğu bu kişi, sevdiği kişiyi kaybetmiş, bunun üzerine kendini evine kapamış, yaşamdan bir nevi elini eteğini çekmiş bir kız olan Yi Kyung'dur. Onun da yaşamı bedenini bir ruhla paylaştığını yavaş yavaş algılamasıyla değişmeye başlayacaktır.

İlk başlarda Ji Hyun, gece uyanık olup sabahları uyuyan Yi Kyung'un bedeniyle arkadaşlarını görmeye her zamanki buluşma yerleri olan Han Kang'ın kafesine gider. Bir süre sonra tamamen Ji Hyun gibi davranan Yi Kyung ile karşılaşan Han kang, bu işte bir tuhaflık olduğunu sezecek ve kendini Yi Kyung'u takip etmeye adayacaktır.

Ji Hyun ise bedenini kullandığı için Yi Kyung'a, ruh bekçisine ve servetini kaybetmek üzere olan ailesine ruh olarak yaşadığı 49 gün içinde yardım etmeye devam edecektir. (Kızın huyu bu :D)

Hem ruh olarak geçirilen süre hem de uyandıktan sonraki yaşantısı o kadar güzel işlenmişti ki, yapmacık bulabileceğim hiç bir yer olmadı. Her bölümü heyecanla izledim. Sonuçta bol bol hüzünlendim ağladım :< Hatta yapmacık bulduğum tek şey Ji Hyun'u oynayan Nam Gyu Ri'nin estetikli suratıydı. Yahu kızım tamam taş bebek gibi olmuşsun. Hatta bu kadar başarılı olan doktorun ellerine sağlık, ancak suratında tek bir mimik yok be kızım >__<


Ruh bekçimizi ise bu dizide tanıdım. Burdaki rolünde onu o kadar sevdim ki "Flower Boy Ramyun Shop" adlı diziyi izlerken rahatsız oldum. O diziyi bıraktım. Kafamda bu şekilde kalmasını tercih ederim ^.^ 

Ekstra olarak şunu da söylemek istiyorum. Dizinin OST'ları MUHTEŞEMdir! Dizi bittikten bir süre sonra müzikleri döndür döndür yeniden dinledim sürekli. En az hüzünlü olanı ekleyeyim en iyisi :P Şaka bi yana, aşağıdaki müziğin nakaratına bayılıyorum (◡‿◡✿)


Bu konu hakkındaki son sözlerim ise, diziyi izlemediyseniz mutlaka bir şans verin ^_^ Ancak mutlu son seviyorsanız, en sevdiğiniz drama olmayacaktır.
Categories:

4 yorum :

  1. 2011 yılında izlediğim en iyi dizilerden birisiydi. Senin aksına benim favorim Yi Kyung idi. Ne Ji Hyun gibi yapay bir güzelliği vardı ne de onun gibi rolü sırıtmıyordu. Hem rolünün hakkını fazlasıyla veriyordu hemde gerçekten güzeldi :D Bu arada Han Kang da tam bir erkek tsundere :)

    İzlemek isteyenlere gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim güzel bir Romantik-Dramadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dizideki favorim Ruh bekçisiydi. Ayrıca yazımı üstünkörü okuduğun belli oluyor :D eheh.

      Sil
  2. Favori karakterim tabiki de Ruh Bekçisiydi :D Dizide favorilerim arasında. Gerçekten herşeyiyle mükemmel bir yapım olmuş böylesine az rastlanır. İzlemeyen varsa şayet hemen vakit kaybetmeden izlemelerini tavsiyeliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim Ruh bekçisiydi ;) Sana kesinlikle katılıyorum cnm. İzlemeyen herkes izlesin.

      Sil