This is an example of a HTML caption with a link .

23 Şubat 2012 Perşembe

Bir kere de hatır sorarak başlar insan... >_< Nasılsınız sevgili okurlar?
Ben oldukça iyi sayılırım. Şu bir hafta benim için oldukça koşuşturmalı geçse de kendimi çok iyi hissediyorum. Havaların düzelmesinin de payı var tabii ki.

Dün sonunda hangi kurdan başlayacağıma karar vermiş bulunmaktayım. Tabii önce neden bahsettiğimi söylemem lazım. Uzun zamandır hangisi daha iyidir, ne zaman başlamam benim için sağlıklıdır düşünceleriyle sonunda ingilizce kursuna yazıldım. Beni yakından tanıyanlar yıllardır şu konuşma problemime çare aradığımı bilirler. Bu dönemi DGS'ye hazırlanarak geçirirken ve kendimi geçmiş üniversite faciam için rehabilite ederken birkaç ayı kendime ekstra katkı yapmadan tamamladığımı fark ettim. Zamanının geldiğini fark eder etmez yazıldım İzmir Amerikan Kültür Derneği'nin ingilizce sınıfına. Bu pazartesi başlıyor bakalım. İlerleyen zamanlarda bu konu hakkında bilgi edinmek isteyenler bana ulaşabilirler.
[Vudu'ya o sırada hobileri sorulmuştur... "Ehm, öhm, şee, My hobbies are playing video games, following blogs of bloggers, watching dramas and animes and reading mangas and books >___< Well, i don't remember another. bknz dumurlara gelmek...]

Tabii dün Bornova'ya kadar gitmişken annemle mağazaları talan ettim. Tek amacım bir fondöten almaktı, ama annemle çıktığımızda alacağım şeyi unutup ne bulduysam alıp geliyorum. Hiç hoş olmuyor tabii XD
Uzun zamandır bootie almak istiyorum. Aslında bootie değil, ben direk Lita Boot almak istiyorum xD  Ancak sadece rüyalarımda alabilirim <.< Bir de ayaklarım çok hassaslar. Lanet olasıcalar >.< Aldığım ayakkabıların %95'i ayaklarımı yara yapar. Hatta %99'u bile diyebilirim(:P) Bu yüzden netten ayakkabı siparişi veremiyorum. Velhasıl üstteki ayakkabıları alınca sağ taraftaki siyah çantayı da ona uygun olsun diye aldım. Bir ayakkabı aldığımda kafamda nasıl bir çantayla eşleşmesi gerektiğini bilirim. Bende o çanta yoksa yenisini alırım. Onun dışındakiler ilgimi çekmez. Ama sık ayakkabı satın alan biri değilimdir. Bu yüzden en az 3 mağaza dolaştıktan sonra (adamlara da bu şekilde tarif ediyorum) içi geniş, siyah, deri görünümlü, bol fermuarlı, uzun askılı gönlüme göre çantamı almış bulunmaktayım :D

Tabii bunları aldıktan sonra fondöteni unuttuğum için, şu sıralar limitinden fazla bir yaşam sürdüren Malki'nin yakasına yapıştım o okuldan gelince "Beni Forum'a götür" diye. Neyse ki kırmadı. Ben de çok fazla yormadım, gezelim diye ^_^ Hemen Watsons'a girdik.
4-5 yıldır L'oreal'in True Match'ini kullandığım ve memnun olduğum için yine bunu aldım. Kabı değişmiş yalnız. Bir süre emin olamadım o mu değil mi diye. Fotoğraflarımdan gördüyseniz tenimin ne kadar beyaz olduğunu anlamışsınızdır. Fondötenin 10 renk seçeneğinden en açık olan benim ten rengim xD

Gelelim body scrub'a. Denedim biraz önce. Nasıl güzel bir çilek kokusudur o. İçine atlıyordum kutunun nerdeyse. Ekstra olarak kullanacağım bundan sonra. Sırf kış günlerinde banyo yapmaya sebep!!

Bir kaş kalemi var orda. Hiç de beceremem kullanmayı. Aldık bakalım <_<

Son olarak da "burun bantı" dünyada keşfedilmiş en şukella şey. Özellikle kızlara değil erkeklere tavsiye ediyorum. Tavsiye etmediğim kişi kalmadı xD Şükür ki dinliyor önerdiğim kişiler beni. Yaaa şu dünyada sivilceden çok siyah noktadan nefret ederim. Hadi kızlar fondöten vb şeyler kullanıyor da görmüyorum, ama erkekler o makeup değmemiş suratlarınıza lütfen burun bandını esirgemeyin. Bakın ucuz bişe. Utanmayın gidin kozmetik satan yerlerden ya da utanıyorsanız Tansaş, Migros gibi yerlerden falan alın lütfen. <_< Üstelik kullandıktan sonra bantın üzerine dokunması çok zevkli(evet yazar burada kusunçluğa geçiş yapar) Sonunda da burnunuzu kullandığınız tonikle ya da gül suyuyla sildiniz mi tamamdır! Aaaa!

Son olarak da Malkav bana Açlık Oyunları'nın son kitabını aldı. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum ey sevgili! ^_^ Annemin kırdığı kitap aşkımı yeniden alevlendirdiğin için.

Mel hadi gene iyisin bitiriyorum seriyi xD Ama Mekanik Melek yokmuş. Gel sen o seriyi bana sat, uygun bir fiyat da anlaşalım xD asfdagfsdgas!

Bu arada dip bir not: Fotoğrafların tiplerine sıçmış olabilirim. Uzun zamandır millet niye böle garip şeyler yapıyor diye merak ediyordum. Bir kere yaptıktan sonra anladım. İnanılmaz zevkli yav! Hunharca yeni photoshop kullanmaya başlamış bir insan evladı gibi orasına burasına çiçek, böcek koymak istiyorum fotoğrafların artık >_________________________________<

Unutmadan dip iki not: Bana kullandığınız ya da önerebileceğiniz saç maşası markası var mıdır? Şöyle iri, iri bukleler için mümkünse. 1 aydır karar veremedim ne alacağıma...

Birazdan internetten aldığım şeyler hakkında da post yapacağım ;)

12 yorum :

  1. Senelerdir Remington kullanıyorum düzleştiricisi ama iri iri bukleler ve dahasını da yapabiliyorsun. Alacaksan marka olarak onu tavsiye ederim. Güle güle oku, kullan, ye, iç :P

    Bu arada ben de fotograflara aynısını yapmak istiyorum ama kendimi tutuyorum hep :D

    YanıtlaSil
  2. Hemen bakınayım ona cnm. Benim saçlar çok kalın telli. Her makine işe yaramıyo XD Ve çook teşekkür ^_^

    Tutma kızım ne tutuyorsun XD Sal gitsin canavarı. Kendimden geçiyorum sandım. Meğer ne özeniyormuşum da çiçeğe böceğe haberim yokmuş xD

    YanıtlaSil
  3. vermem kitabımı vermeeeeeem o_O evde öylece dursun diye bile alınır o yahu çok güzel yapmış adamlar kitabı =D ayrıca böyle zamanlarda netten alışveriş diyorum başka da bişey demiyorum bilirsin! :D

    bkz: http://www.hepsiburada.com/Liste/cehennem-makineleri-mekanik-melek/productDetails.aspx?productId=kartemis77770&categoryId=1501712&SKU=KARTEMIS77770

    hemide kargo bedava voodoo!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oha! İyimiş de sınırlı sayıda dio ;_; şimdi param yok!

      Sil
    2. sınırlı sayıda değil canım hep var o kitaplar sadece temin süresi uzar o yani ;)

      Sil
    3. Eh aklımda saydıklarının hepsi. Ben alana kadar unutmazsam isimlerini iyidir :D

      Sil
  4. burun bantları burun üstünde kıl çıkmasına neden oluyor ^^ yüz maskesi yapsınlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz maskesi de yeterli olmuyorki kurtulmaya. Anca vakumlatmaları lazım güzellik merkezindeki onu da yapacakalrını sanmam XD

      Sil
  5. ben yoğurt ve limonu karıştırıp 15dk bekleyip temizliyorum yüzümü haftada 1kere şuan başarılı buldum ama hergün sabah öğle akşam yıkıyorum yüzümü yağlı bir cildim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon asitlidir >_< Ben yüzüme imkanı yok süremem onu. Ama sende işe yaradıysa ne mutlu. Ben sadece nemlendirici olarak yoğurt-salatalık yapıyorum o da ayda 2 kez falan ^_^

      Sil
  6. hafta da 1 kere olduğu için başka temizleyiciler de kullanmak gerekiyor şuan yüzüme ondan başka bir şey sürmediğim için ılık su ile yıkıyorum sadece ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cilt tipine uygun günlük bir temizleyici alabilirsin onun yerine *-* Daha rahat edersin bence.

      Sil