This is an example of a HTML caption with a link .

23 Şubat 2012 Perşembe

Başlık birazdan bu post'ta göreceklerinizin tek cümle ile anlatımıdır. Tabii bunu görenler yakın zamanda Cosplay Parti mi var diye sorabilir. Evet İzmir'de Mart ayında bir parti var ancak ben ona katılmıyorum. Bu aldıklarımın onunla ilgisi yok. Gelecek Halloween'a hazırlık asfdasgfd :D Hayır değil aslında. Blog Header'ımla ilgili planlarım var. Siz de ipuçlarını birleştirip anlayacaksınız sanırım ^_^

Umarım hiçbir sorun yaşamadan elime ulaşır tüm aldıklarım T___T


İlk olarak yanda gördüğünüz maskeyi satın aldım. Daha birçok çeşidi var bu maskenin. Bu yüzden nasıl bir kombin yapacağıma karar vermek zorundaydım önceden. Kafamda bir kere siyah olması gerektiğini belirlemiştim. Belki dikenler veya demir başka zımbırtılar olabilirdi. Ya da deri veya demirden yapılmış görünebilirdi. Ve ne yazık ki bu isteklerimin hepsi ayrı maskelerde vardı xD Şansa bakar mısınız xD Sonunda bi kombin belirledim ve bunu aldım!


Elime ulaşıp, ulaşmaması ya da elime geçtiğinde tipinin resimde gördüğüm şekilde olup olmadığı konusu hakkında ayrıca bir post yazacağım. Daha sonra o post'umda sizlere satıcıyı ve satın aldığım siteyi paylaşırım. Ama önceden bilmek istiyorsanız aşağıda sorabilirsiniz. ^.^

Maskeyi satın aldıktan sonra sıra geldi peruk bulmaya. Onun rengi zaten belliydi. Önemli olan güvenilir, uygun bir fiyata ve Türkiye'ye satış yapan satıcıyı bulmaktı. Önce bulduğumu sandım, ancak Türkiye'ye göndermediğini çok geç fark ettim. Spartiate sağ olsun peruk bulmamda en büyük yardımcım ^_^ Ayrıca kredi vermekte üstüne de yok ;) Yirim, yirim arkadaşım!!!!

İşte bu yanda gördüğünüz, fotoğrafın orta yerinde satın aldığım yerin reklamı olan (:P) beyaz peruk. Şu an bu siparişim gönderimde. Bakalım elime ne zaman ulaşacak. Umarım göründüğü kadar kalitelidir. Üzerinde şekil verilebilir ve boyanabilir yazıyor çünkü. Gelirse göreceğiz xD Hadi bakalım.
Bu arada bilmeyenlere bende beyaz saç fetişi var xD Ve öyle böyle değildir!  Bildiğiniz yaşlı beyazı değil (hele 2-3 tel beyaz saçım olduğunu fark ettiğimden beri yaşlı beyazından nefret ediyorum >_<), Albino beyazı da değil. Boyandığı bariz belli olan veya peruk olan beyazlardan bahsediyorum. Özellikle animelerdeki(çizim olan demeye çalışıyorum kısaca) karakterlerin yeri çok ayrı. Nerede beyaz saçlı bir karakter görsem(bishoujo veya bishounen olmak kaydıyla :D) hasta kalıyorum. Awww ლ(´ڡ`ლ)
Bu siparişim de inşallah sağ salim geldiğinde fotoğraflar eşliğinde satıcının reklamını yapacağım :D Duyuyon dimi beni len <_< Ona göre bak gelmezse seni sorumlu tutarım satıcııııııı! Sonra şu yıkanınca çıkan boya jölelerini kullandırmaya zorlama beni  >_<

Yine şu sol tarafta kızın gözündeki lens olduğunu iddia eden lensi satın aldım. Aslında almak istediğim bu lens değildi, başka bir lensti. Ancak onun numarasız hali kalmamış. Yani bu lenslerin numaralıları da var merak eden varsa.   Bakalım benim mavi gözlerimde nasıl görünecek. Tabii gelirse.  Bir de yıllıkmış bu lensler. Göz damlalığı falan kullanın diyorlar. Bilgisi olan, daha önce kullanmış kişiler lens temizliği veya kullanımı hakkında bana bir şeyler yazarsa sevinirim. Yoksa dene, gör olacak :D
Yanında Lens kutusu da bedava gelecekmiş. Daha önce lens kullanmadım. Hatta yıllık göz kontrol muayenemde gözüme lens takmaya çalışan doktor bir süre sonra bunalıp "Çok keskin reflekslerin var. Takamıyorum." demişti. Ben de senin gözünü oymaya çalışayım bakalım sakin kalabilecek misin? >____<

Son olarak da takma kirpik aldım sırf merakımdan.

Şu Gyaru kızlarının bloglarını takip ede ede "Evet ben de takma kirpik denemeliyim. Benim de eşek gibi gözlerim, kafam kadar kirpiklerim olmalı!" demeye başladım. Hayır, bir de annem gözlerimin güzel, kirpiklerimin uzun olduğunu iddia ediyor. Neyin derdindeysem. Ama bunlar pek güzel görünüyor ya O_O Bir deneyeyim, hevesimi alayım da zaten pakette 3 çift gelecek. Kalanı satarım olmazsa diye kafamda kurdum. xD Tabii hele bi gelsin de. Sürekli gelmeyen kargoları duydukça umutlarımı az düzeyde tutmaya çalışıyorum :/

Aslında ilk olarak bu markayı değil de o kadar para vermişken (aldıklarım içinde içime oturan bunun parası oldu) bilindik bir marka alayım dedim. Sonra araştırdım, kime göre neye göre bilindik? Meğer bu da diğer almak istediğim kadar bilindikmiş zaten. Özellikle Rock Chic hatunlar bu markayı tercih ediyormuş yapısından dolayı. Yapısında ne var ki? Gelirse onu da öğrenmek istiyorum xD

Çabuk gelin artık!!! T_________T

Dip bir not: Eğer dileyen olursa aldığım yerlerden nasıl satın alınacağına dair postlar da girerim diye düşünüyorum. Ancak zaten pek bi zorluğu yok.


Spartiate ve Malkav'a burdan kucak dolusu sevgiler. Her şey için teşekkürler. Bitanesiniz! Kafalarını yediklerim *.*

Son olarak da aşağıdaki resimle bitirmek istiyorum post'u. 
Bu yaratık porngame'lerin biricik karekteri. Tapılası, yinilesi-yutulası şey!
 Keşke adam akıllı resimlerin olsa nette :/
 Karakterin hiç önemli değil. Ben kafamda kurdum zaten karakterini afdsafdsaf xD


Bir dahaki postta görüşürüz Minna! ^.^

6 yorum :

  1. Vay vay vay maske şahane cosplay bahane:D
    Şaka maka cosplay denen olaydan pek hoşlanmıyorum ama böylesini severim, saybırpank olacaksın sanırım. Peruk ve maskenin hastası oldum. Nerden aldıysan ben de istiyorum msnden söylersin bana :P Sana bir de latex kostüm lazım böyle dapdaracık falan aww...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah XD Sakin ol şampiyon! Dur geliyorum hemen msn'e :D

      Sil
    2. Öhöm siz fikir alışverişine devam edin, beğeniyorum sonuçlarını.

      *ohş latex ;_;*

      Sil
  2. Hangi bloglarmış onlar bana da söylesene ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog değiller ama hepsinin linklerini verdim diğer postlarda *-*

      Bu maske: http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/pink-gas-mask-kargom-geldii.html

      Bu peruk: http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/white-wig-ve-ben-dogdum-xd.html

      Bu da lens ve takma kirpik: http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/honeycolorcom-siparisim.html

      Bunları sordun dimi kız *-* Hepsi böyle toplu iyi oldu :D

      Sil