This is an example of a HTML caption with a link .

24 Şubat 2012 Cuma


Korku/Gerilim türü mangalar okumayı benim gibi seviyorsanız size bir süre önce arkadaşım Exile'ın önerdiği güzel bir webtoon'dan bahsetmek istiyorum. Artık duymayan kaldı mı emin değilim tabii...

Bu kısacık webtoon'u indirmeden, siteden okuyorsunuz. Vereceğim linkte aşağılara inerek görürsünüz zaten ^_^ Dili ingilizce...


NOT: Öncelikle eğer korku/gerilim türünden hoşlanmıyorsanız, hamileyseniz kesinlikle kesinlikle ve KESİNLİKLE uzak durun! Bakınız uyarımı da yaptım. Merak ettiniz şimdi, hissediyorum ;)

Buyrun sizi şu siteye alalım öyleyse ^_^

http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&no=31&weekday=tue

6 yorum :

  1. Kafa çevirme olayında tırstım resmen... Paylaştığın için saol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisinde geri geri gelirken ben yerimden zıplamıştım :D Rica ederim ^.^

      Sil
  2. Baya sıçızladım, yerimden sıçradım ve yanlışlıkla kapadım. Amma dayanıksızmışım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihahah xD O yüzden sana oku diye baskı yapmamıştım ilk duyduğumda xD

      Sil
  3. Ben de ikincisinde hafiften tırstım ama manga olayında korkunç gelmiyor o kadar, illa ki film animasyon falan olması lazım. Yine parçalanan aile trajedesi her Asya korku hikayesi konusu istisnasız... Yazık ya:( Anneleri üzmesinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe onlar da olmasa malzeme yok demek ki pek :P

      Sil