This is an example of a HTML caption with a link .

15 Şubat 2012 Çarşamba

Level E, farklı ırktan birçok uzaylının dünyaya yerleşip yaşam sürdürmelerini konu alan bir anime. Biraz daha genişçe anlatırsak, her uzaylı ırkından bir temsilcinin katılacağı bir toplantıya giderken dünyaya düşen(?!) Dogura prensinin, yaşadığı ve yaşattıklarıyla ilgili 13 bölümlük yer yer güldüren, yer yer geren tuhaf bir seri. Normalde uzaylı konulu özellikle türü gerilim olan anime veya mangalara bayılırım. Bunu da öyle bir şey sanmıştım. Evet bundan sonrası anlayacağınız üzere...

-SPOİLER-

Sanmıştım sanmasına ama bende şok etkisi yarattı!! Üstelik araştırdığımda bunu bir tek benim yaşamamam da cabası. Bir diziyi izlemeden önce konusuna bakmazsam böyle olur. Ben bir "Parasyte" ya da bir "Ayashi no Ceres" falan bekliyordum. Karşıma ne idüğü belirsiz bir şey çıktı. Ancak bu beğenmediğim anlamına gelmesin. 2 günde falan bitirdim. Bittiğinde de izlediğim için memnundum. Hatta serinin oldukça yaratıcı olduğunu söyleyebilirim.











Bu animenin türü ne derseniz, bana göre gerilim-komedi. Bir kere o ana karakter nedir öyle sayın seyirciler xD Taş atsam kafası yarılmaz(bknz. saçmalıyorum) Adam komedi türünün aranan oyuncusu olmalı <_< O beyzbol oyuncusunu sinirlendirmesinden daha çok sinirlendirdi beni. Ekstra olarak shounen esintileri taşıyor. Ancak ben o ana karakteri bir mangaya çizsem kesinlikle bir yaoi çıkardı ortaya <_<

Hikayede ise alakasız bir çok konuyu/bölümü birbirine bağlamışlar ve bitirmişler diyebilirim. Biraz çerezlik bir seri imajı veriyor. Lakin çerezlik dersem hakaret olur. Çoğu karakter tek bir karakter için varlar. O da Prens-sama Ki El Dogra xD












Seride oyunun bir parçası olan çocuklar kısmı, kızları yiyen uzaylı kısmı (ahahah) ve elbette beyzbolcu çocukla olan sahneler beni oldukça güldüren sahnelerdi. Kısaca sevdim ben bu kısa anime serisini. İlk 3 bölümü izlediğinizde hiçbir keyif almadıysanız bırakın gitsin devamını sevmezsiniz ^_^

Not: Animeyi anlatırken bile çok eğlendim XD
Categories:

4 yorum :

  1. Çok eğlenceli bi seriye benziyor, izleme listeme ekledim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazlasıyla eğlenceli. Umarım beğenirsin ;)

      Sil
  2. En severek yaptığımız anime projesi olsa gerek. Hem çevirmenleri krize giriyordu hem de ben :D Bir cümlesi hakkında kırk saat kafa patlatır, nasıl daha komik olur diye uğraşırdık. Bazıları sevemiyor bu animeyi, o tür insanların espiri anlayışından şüpheleniyorum. İyi ki izleyip yazmışsın, ben vakit bulup yazamamıştım kendi bloguma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeklerinize sağlık cnm valla. Sayenizde türkçe seyretmek isteyenler de rahat rahat izleyecek ;) Ayrıca sen de yaz mutlaka bu seri hakkında bir şeyler. Eminim benden daha güzel yazarsın *.* Ben konuyu anlatmaktan çok kendi kendime konuşurmuş gibi yazmışım şimdi tekrar baktım da xD XD XD XD

      Sil