This is an example of a HTML caption with a link .

7 Şubat 2012 Salı

Aslında reklam yapmak istememiştim O.o

Bugün yakın iki arkadaşımla buluştum. Onları da vakti zamanında drama işine bulaştırmıştım :D Bu yüzden onlara yeni haberleri ve gelişmeleri anlatmaya bayılırım ^_^ Jaejoong'un Türkiye'ye geldiğinden falan arkadaşlarıma bahsedince konu bir şekilde dramalara geldi. Dramalardan ise tamamen alakasız olarak Cass marka biralara geldi. Bunun sebebi ise tamemen benim xD Şöyle ki Cass biraları ürünlerini tanıtmak için Kore'nin ünlülerini kullandığı reklamlar hazırlamıştı. Reklamlardan biri dramalara taş çıkarır derecede bir şeydi. Bugün onu izleyince, aklıma geldi burada paylaşmak. Belki izlemeyenleriniz vardır.

Reklamda Goong, Lie to me, The 1st Shop of Coffee Prince gibi dizilerden de tanıdığımız Yoon Eun Hye, 2PM grubundan Nichkhun ve yine aynı gruptan Taecyeon'u görüyoruz.

Hali hazırda bildiğim toplamda 3 reklam var bu şekilde ünlülerin oynadığı. Diğerlerine bakmak isterseniz 2NE1 grubundan Dara ve Boys Over Flowers, City Hunter gibi dizilerden tanıdığımız Lee Min Ho'nun reklamı ve yine bir başka reklamda Lee Min Ho ve model Jessica Gomes'i görüyoruz. Her reklamın kendine özgü hikayesi var ve bunları biralarla özdeşleştirmişler. İçlerinden yalnızca birini beğendim. Bu da 2 parça halinde aşağıda videosu bulunan reklam.

Dip Not: Altyazıları okuyabilmek için dilerseniz büyük halde izleyin. Ayrıca videolarda çalan Tik Tok adlı 2PM parçasını çok severim ^_^


                                İlk Parça                                                                              İkinci Parça

2 yorum :

  1. Meraba Voodoo Baby :)
    Vaaaaaaa çinça yeppuda :) Gerçekten dediğin kadar varmış çok beğendim ya... Bol atraksiyonlu, gizemli... Bide dikkatimi çeken bi şey oldu adı music video değil music drama. Kendileride farkındalar nasıl reklamlar yaptıklarının :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin cnm =) Beğenmene çok sevindim valla. Bu reklamı izlediğimden beri diğer reklamları reklam kategorisine sokmuyorum ahaha :D Şaka bir yana drama izleme ihtiyacımızı da gideriyor ^_^ Ve aynen dediğin gibi. Olsa olsa Müzik-Drama olur bundan. :D

      Sil