This is an example of a HTML caption with a link .

11 Şubat 2012 Cumartesi

Şu sıralar izlediğim Amerikan dizilerini tek bir post'ta toplayıp aradan çıkarmak istedim. Son zamanlarda pek fazla dizi izlemiyorum aslında. Daha çok kitap okuyor ya da anime izleyerek zamanımı geçiyorum. Ya da başka bir şey izleme modundaysam Malki ile Harry Potter serisini baştan izliyoruz. Yeni 6. filmi bitirdik. Kitaplarının fanı olmama rağmen filmlerinin bir birincisini bir de sonuncusunu izlemiştim. Değişiklik oldu ^_^ Eski günlere özlem filan... Neyse ne diyorduk.

İlk olarak en son izlediğim dizi olan Spartacus: Vengeance hakkında konuşayım. Aslında sezon tamamlanmadan izlemeyecektim bu diziyi ama yeni Spartacus'un oyunculuğunu merak ettiğim için dayanamadım ve şöyle bir göz gezdirdim. Yani yapacağım yorumlar 1. bölüm üzerinden olacaktır.

Öncelikle yeni Spartacus'u inanılmaz yadırgadım. Değişim kesinlikle hissediliyordu ve bence bunun nedeni senaristler ya da yönetmenlerdi. Adamın oyunculuğuna ne yazık ki laf edemiyorum. Gelen gideni aratmıyor bu konuda. Sadece hikaye çok dandik başladı -her ne kadar kaldığı yerden de olsa- Ve 2. bölüm için gelen yorumlar beni hiç de mutlu etmiyor. İzleyesim zaten gelmiyor. Bu diziyi hevesle bekliyordum. Neyse artık devamında bakacağız neler olacak. Spartacus dışında beni rahatsız eden bir oyuncu yoktu. Hatta gelen yeni oyuncular oldukça ilgi çekiciydi :D Spoiler vermeyeyim ama onlardan ümitliyim en azından.


İkinci olarak 3. sezonuna başladığım ve yarıladığım The Vampire Diaries dizisinden bahsedelim. Benim için çok saçma başlayan 1. sezondan sonra 2. sezon çok iyi gelmişti. Hatta sonlara doğru diziye hasta kalmak üzereydim. 3. sezonun da bu şekilde devam edeceğini düşünürken dizi Klaus'a odaklandığı için -aslında Klaus'tan yana bir sorunum yok. Hatta kendisini bol bol görmek isteriz dizide *.*- hikaye çok kısır kalmış ve bunu bu şekilde devam ettirdikleri için saçmaladıklarını düşünüyorum. Bir süreliğine ara verdim diziye. Biri bana izlediğim yerden sonra güzelleşecek demedikten sonra dönmeyi düşünmüyorum yakın zamanda <.<


 Pretty Little Liars 2. sezonunu bitirmek üzere olduğum bir dizi. Bunu da yarım bıraktım, ancak bunun nedeni o sıralar dizi izlemek istemememdi. Oyuncuları çok yetenekli. Gerçekten tam bir sürtük gibi davrandıklarında ağızlarını burunlarını kırasım geliyor. Saçma olabilecek bir hikaye oldukça iyi kurgulanmış. Mesela 2. sezon bitecek hala A'nin kim olduğunu merak edebiliyorum. Bu bile yeterli bir şey bence. Bu diziyi şu blogda okumuş ve öyle başlamıştım. En azından fikir almak için göz atabilirsiniz.


The Secret Circle. Oyunculuk açısında kabız bir seri daha. Ne oldu ne bitti anlamadan 1. sezon bitmişti. Sanırım büyük beklenti içindeydim bu dizi hakkında. Çünkü The Vampire Diaries'in yazarı tarafından yazılmıştı. Hani şu kesime hitap ediyor diye kısıtlamak istemiyorum ama tam bir  gençlik dizisi işte. Fark ettiyseniz dizilerin konularından bahsetmiyorum. Yeterince olumsuz bir havada yazıyorum zaten. 2. sezonunda başlamış olması lazım bu ara. İlk bölüme bir bakarım, ancak yeni izleyeceklere tarafsız yaklaşmalarını öneririm. O zaman seven çıkar belki >_>


Son olarak Game of Thrones. Aslında bu diziyi yakın zamanda izlediğim söylenemez. Diziyi yayınladığı dönem takip ediyordum. 2. sezonunu deli gibi bekliyorum. Sırf heyecanımdan eklemek istedim :D Sürekli yeni fotoğraflar görücüye çıkıyor. Geçenler de yeni sezon için fragmanda yayınladılar. Az zaman kaldı, sadece bir kaç aycık :P
Dizi için özellikle şunu söyleyebilirim ki her karakter için mutlaka bir düşünceniz olacaktır. Mutlaka bir şekilde her biri aklınızda kalacaktır. Yani en azından ben böyle olacağına inanıyorum ^_^ Oyuncular inanılmaz, hikaye harika. Yalnız dizileri benim gibi tamamlandıktan sonra izlemek isteyen ve spoiler almaktan hoşlanmayanlardaysanız, hani diyorum ki bu dizi için imkansız gibi bir şey. Biri ölmeye görsün <_< Allahım! Aklıma geldikçe deliriyorum. Neyse izlemeyenler varsa ve fantastik kurgulardan hoşlanıyorsanız mutlaka bir göz atın derim. Kış geldi geçiyor. Hadi artık! :( 

Dip Not: Evet, özellikle bu posteri koymak istedim xD


Sanki unuttuğum bir dizi daha vardı ama hatırlayamadım şu anda O.o Ve önerilere açığım ^_^

0 yorum :

Yorum Gönder