This is an example of a HTML caption with a link .

29 Mart 2012 Perşembe



Kitapları bitirdiğimden beri filmlerini merakla bekliyordum. Sonunda ilk film olan "Açlık Oyunları"na vizyona girmeden 1 hafta öncesinden akşam 9 seansına biletleri almış ve izlemek için hazırdım. Gittik, gördük ve beğendim. Sparti ve Malki de bana eşlik etti filmi izlemek için. Malki uyuyarak eşlik etti gerçi >_>

Kısaca özetlersek saçma kamera teknikleri kullanılmış ve kitapta benim için önemli olan kısımlar eklenmemiş olsa da güzel vakit geçirdim ve sabırsızlıkla 2. filmi bekliyorum.

Ayrıca Peeta'ya fragmanda ne kadar kıl kaptıysam filmde bi o kadar sevdim. Tam bir Peeta olmuş! Aynı şekilde Katniss de etli butluydu. Onun da zayıflatılması gerekiyordu. Ve kitapta olmayan ama filme eklenmiş oyun yönetim odasına bayıldım!!!

Velhasıl özellikle kötü noktalara takılmayacağım. Keyifle izledim mi izledim. Bana bu yeter...

İzlemek isteyenler olursa diye şu uyarıyı da yapmak istiyorum. Eğer kitabı okumadıysanız bazı yerleri anlamayacaksınız. Ancak inanıyorum ki bu yerleri bi şekilde 2. ve 3. filmde düzenleyeceklerdir. Tabii kitapları okursanız daha iyi edersiniz.

Gidip izleyin işte (^-^)v  Piisu!

Ekstra sinirli not: Biz filmi Bornova Forum sinemalarında izledik. Filmin gösterildiği salon sinemanın en küçük salonuydu ve dopdoluydu. Neden küçük bir salon seçmişler anlam veremedim. Daraldım, fenalıklar geldi.


Categories: ,

0 yorum :

Yorum Gönder