This is an example of a HTML caption with a link .

28 Mart 2012 Çarşamba

Kaldığımız yerden devam! ^_^

Bugün de sizlere Barbie Red adlı lensi tanıtacağım. Tahminimce aşağıdaki renk skalasına sahip bir seri olan lensler, 14.5mm'lik boyutlara sahipler.



Kaşımı ve peruğumu blur yapayım derken gözümü de azıcık blurlamışım. Bu yüzden kusura bakmayın. Ama lenslerin net göründüğünü düşünüyorum XD


Genelde Cosplay Partilerinde ya da Cadılar Bayramı gibi günlerde kullanılmaya uygun olduğunu düşünüyorum. Oldukça da rahatlar. O ortada gözüken mavimsi/yeşilimsi renk benim kendi gözlerim. Artık bunu biliyorsunuz :D Yakın plan çekilmedikçe pek bir sorun olmuyor. Çünkü gözbebeklerimin boyutuna bakın! Yok gibiler o.O Normalde bu kadar küçük olmuyorlar ;) Sanırım ışıktan dolayı öyle.


 Bu sefer peruğumla poz vereyim istedim xD Zaten bu lens ile peruğum takımlar ^_^

 Ben lensin renginden oldukça memnun kaldım. Tam da istediğim şekilde çıktı. Daha önce başka bir lensi almak istediğimi ama stokta olmadığı için alamadığımı söylemiştim. Neyse bundan da oldukça memnun kaldım ^_^

(Ve artık yaz gelsin :/)

10 yorum :

  1. ohaaaaaaaaaa çok güzell!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsin bilmiyorum ama aynı Rina gibi dedin O.o Ve teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Lenlerin hayırlı olsun. Saç ve lens çok iyi kombin olmuş. :) Seni böyle gördükçe benimde alasım geliyo ya. :) Güle güle kullanman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe çoook teşekkür ederim *.* Valla lens kullanmayı isteyen herkese öneririm ;)

      Sil
  3. Enee çohoş bu lensler :''''''''''')' Ağladım hatta burda, perukte çok hüzünlendirdi.
    Güle güle kullan :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzülmee :/ Sen de al senin de olsun. Gerçi senin saçların rengarenk. Daha güzel ;) Ve çok teşekkürleeer *-*

      Sil
  4. 1 dakika sonra programım başlayacak ama yazmadan edemedim. Çooook beğendim, seni albino bi tavşan gibi alıp bağrıma basasım geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Al bas bağrına beni XD (Bknz. dünden razı olmak)

      Ve çoook sağ oool *.*

      Sil
  5. Anaaağ. Çok tatlılar lan *-* Hangi siteden sipariş ettin? Kontakta gelicek misin? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen önce kimsin bi onu söyle bakem :D

      Sil