This is an example of a HTML caption with a link .

6 Mart 2012 Salı


2NE1 grubunun Scream adlı Japonya'da çıkardığı yeni single'ın ön gösterimi kısacık bir video ile görücüye çıktı! Klip oldukça hoşuma gitti. Şarkı güzel fakat 10 numara diyemem. Ancak full hali geldiğinde tam yorum yapabilirim. 29 Mart'ta da albüm çıkacakmış. Blackjack'lere duyurulur.




Asıl bahsetmek istediğim konu ise CL'in klipte giydiği ve benzerinin ASOS'ta satıldığı şu çorap :D 

Daha bugün o çoraba bakarken bir süre sonra klipte görünce akşam paylaşayım istedim.

Hatta şu linke tıklarsanız direk adrese gideceksiniz :D Güzel çorapmış ancak CL'in iri basenlerinde öyle görünüyorsa bende de öyle görünecektir. Almayı düşünmüyordum zaten >_< Ahah :D

4 yorum :

  1. İri... basenler mi? Niye öyle diyorsun yahu bence alıp denemeyip görmeden emin olma. Hatta ben de göreyim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsfsfsad iri olum baksana. Tam skinny vücuda ve uzun bacağa göre o çorap. Ben beğenmedim. Güzel durmuyor CL'de XD Belki Bom giyse daha iyi olurmuş.

      Sil
  2. CL'in baseni yok ki :/ bacakları kalın ama. Ben CL'de beğenmiştim açıkçası bence alabilirdin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yandaki resimi görünce skinny birinde daha güzel duracağını düşünmüştüm xD Bence hala Bom giyse o çorap daha güzel dururdu ;)

      Sil