This is an example of a HTML caption with a link .

9 Mart 2012 Cuma

EXILE! EXILE!
Doğru düzgün 14 kişilik hallerinin fotosunu bulamadım(?!!) Zaten nasıl sığıyorlar ki bir kareye >_<

Bu post'umda Japon gruplar arasında fanı olduğum, bir şekilde takip etmeye çalıştığım bir grubu tanıtmak istiyorum sizlere. Hatta benim için Japon gruplar arasında Gazette'dan hemen sonra gelirler ve hiçbir kuvvet yerlerini değiştiremez bu iki grubun. Bu kadar laftan sonra EXILE'ın tüm şarkılarını sevdiğimi sanıyorsanız bu doğru değil ne yazık ki :D

EXILE 14 kişilik tamamı erkeklerden oluşmuş bir Japon pop-dans grubudur. Yalnızca iki kişi Atsushi ve Takahiro şarkı söyler. Geri kalan kişiler yalnızca dansçıdır. İyi ki de öyle, çünkü ikisinin de sesi yetiyor ve birbirlerini tamamlıyorlar. Atsushi içlerinde en sevdiğim grup üyesidir. Sesine ve kendisine taparım xD Onun şarkıyı söylediği kısımlarda eriyorum desem abartmam sanırım. Gerçekten eriyorum! Dansçılardan da 1 favorim var ancak onun ismini bilmiyorum. (^_^') ehe. Kliplerde gördüğümde beni oldukça güldüren bir tipi var.

Onları yanlış anımsamıyorsam 2009 yılının ortalarında tanımıştım. Tanışmamızı sağlayan durum neydi bilmiyorum ama aşağıda izleyeceğiniz klipleri bana filmi andırmıştı. Şarkıyı da sevmiştim üstelik. Arada bir görünüp duran Atsushi'yi de fark edince "Dur ben bunların diğer kliplerin de bakayım." dedim.  Bu aşağıdaki şarkıları benim favori 2. şarkımdır. Klip bir tuhaf >_<

Resimlerle uğraşmak istemiyorum direk kim kimdir videodan anlatayım bence xD Daha kolay...

0:48 - 1:17 ve 1:25'te görünen adam favori dansçım dediğim adam. xD Ahah! Kliplerde hep en dikkat çeken de o oluyor hemen hemen. Çok gülüyorum, çook! :D Tipe bak ahah >.<
1:35'te arabadan çıkan kişi Atsushi*kalpkalpkalp*
1:37'de görünen kişi de Takahiro

EXILE- Futatsu No Kuchibiru



Şimdi asıl benim hasta kaldığım. Hem kliplerine hem de şarkısına ayrı taptığım bir video var sırada. Aynı zamanda sanırım 1 buçuk yıl bu şarkıyı melodim yapmıştım telefonuma. O kadar seviyorum anlayacağınız.
"Ti Amo" klibi ise birbirini tamamlayan 2 parçadan oluşuyor. Tamamen film gibi yapılmış. İzlerken o kadar etkilenmiştim ki, kim bilir belki şarkıyı bu kadar çok sevmemin nedeni klibidir. Öyle bi yerde bitiyor ki klip, kafa göz dalasım geliyor. Yalnız bu videoda rol alan adam kimdir biri söylesin Allah aşkına! Yıllardır onu kim olduğunu arıyorum o(╥﹏╥)o Hatta üşenmeyip en sonda yer alan CAST kısmından bulmaya çalışmıştım :D

EXILE - Ti Amo
















Bu post'u yapmama vesile olan Ti Amo coverı BENI'den. Dün dinlediğimde çok beğendim ve hemen paylaşmak istedim. Keşke feat. yapsaymış EXILE ile (ღ˘⌣˘ღ) O zaman daha çok severdim çünkü.

BENI - Ti Amo



Ne yazık ki gördüğünüz üzere birkaç şarkısını düzenli dinliyorum. Yine aynı şekilde solo şarkıları ya da cover'ları da bulunuyor Takahiro ve Atsushi'nin. Takahiro'nun söylediği aşağıdaki şarkıyı da seviyorum. Aslında bu şarkı daha önce Takahiro'nun yerinde grupta var olan(Hatta kendisi grubun farklı isimle ilk kurulmasını sağlayan kişidir) Shun'un yeni grubu J Soul Brothers tarafından söyleniyor. Ancak onların versiyonu hiç beğenmedim. Takahiro versiyonunu buyrun dinleyin ;)

TAKAHİRO - Best Friend's Girl




 Sevdiğim şarkıları işte bunlar ^_^ Genelde dram türü dramalarda iyi iş çıkaracaklarmış gibi görünüyorlar değil mi? XD


Ve evet Yakuza'ya benziyorlar. Ben onlara gangster diyordum ilk başta >_<

6 yorum :

  1. merhaba,

    Exile görünce heyecanlandım :) Hoş bir yazı olmuş :))

    Küçük bir ordu görünümde olmaları nedeniyle uzak dururdum bunlardan taa ki Glay ile birlikte Scream' i yapana kadar. O zamandan beri takip etmeye çalışırım ama biraz üretkenler yetişmesi zor :) Balladların yanında ayrıca oldukça eğlenceli bulurum diğer çalışmalarını bir de elemanların cover çalışmalarını da genelde beğenirim.

    Futatsu No Kichibiru aynı zamanda Tokyo Dogs adlı dizinin de kapanış parçası ama bu klibin diziyle ilgisi yok tabii:))
    Bu arada Ti Amo kliplerindeki adam eğer yanlış görmüyorsam Atsushi Yanaka, aynı zamanda Tokyo Ska Paradise Orchestranın da üyesi. Bu grupta kendi alanında oldukça eğlencelidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum!!! Seni bağrıma basabilirim T____T Evet o! O adam! Atsushi Yanaka! Google'a yazıp onun resimlerini gördüğümde gözlerim doldu. Kaybettiğim cüzdanımı bulmuş gibi oldum T___T Nasıl bir sevap işledin anlatamam. Yıllarca aradım ben bu adamı. Tüm gece şimdi onu araştırayım ben bir güzel :D

      Ben tahmin edersinki onların Scream parçalarını beğenmedim. İki farklı tarz grubun ortaya çıkardığı hoş bir parça. Ama EXILE'ı yalnızca duygusal şarkılarla seviyorum. Bana duygusal duygusal gelsinler :D Ve dediğin gibi çok fazla şarkıları ve coverları var. Ama bir çoğunu beğenmedim >_<

      Tokyo Dogs'a da bir göz atmalıyım o halde. Hem duymamıştım. İzlemiş olurum.

      Ve iyi ki yazdın. Çoook teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Ben de bu grubu Tokyo Dogsda tanımıştım. Bu dizide sanki üçü bir arada gibiydi. Shun, Hiro ve Exile. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Shun derken Oguri Shun'u kastediyorsan hani Hana Yori'de oynayan, ben Shun diye ondan bahsetmiyordum çünkü. Aynı şekilde EXILE grupca mı oynuyormuş? Sadece kapanışı söylüyorlar sanıyordum? Ben hiç isimlerine rastlamadım >_< Kafam karman çorman. Neyse bi indirip bakacağım şu salak superonline'ın kotası düzelince >_>

      Sil
  3. Gene olayı yarım yamalak anlattım aferim bana XD Exile oynamıyor tabi ki kapanış şarkılarını burada duydum ve o şekilde tanıdım. Shun derken onu kastediyorum. Biliyorsun Vuducum işime geldiği şekilde kısaltmayı severim. Xd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Tamam şimdi anlaşıldı.

      Sil