This is an example of a HTML caption with a link .

16 Mart 2012 Cuma


Uzun zamandır drama izlemiyordum. Aslına bakarsanız bu bir yalan. Çünkü 1 haftadır Padam Padam'ı bitirmeye çalışıyorum. Günde 2-3 bölüm izleyerek anca 14'e gelebildim. Bu yüzden pek drama izliyormuşum gibi hissetmiyorum :/ Onu bitirdiğimde  hakkında bir şeyler yazacağım, ancak ayın 7'sinden beri kotam dolu olduğu için bir şey indirip de izleyemiyorum doğru düzgün. Bugün bilgisayarıma önceden yüklediğim ve izlediğim filmleri sileyim derken kesin bir blogda tanıtımını görüp ilgimi çektiği için indirdiğim "Finding Mr. Destiny" adlı filmi buldum. Bugünkü filmim de bu olsun dedim :D

Film 2 saat kadar süren çerezlik bir filmdi. İnsanın gününü film izleyerek öldürmek istediğinde birebir. Filmde "I'm sorry, I love you" adlı dramanın başrolünden hatırladığım hatun yine başrolde. Adamı zaten postere bakınca bile tanırsınız :D

Kısaca filmi özetlersek başroldeki kızımız 10 yıl önce Hindistan'da karşılaştığı ilk aşkını aramak için babasının zoruyla, amacı ilk aşkları bulmak olan bir kuruma başvurur. Fazla kaderci olan bu kız sonunda ilk aşkını bulabilecek midir? Dediğim gibi gayet çerezlik, gayet izlemezseniz bir şey kaybetmeyeceğiniz ama izlerseniz de oldukça şirin anlar(?!) yaşayacağınız bir film olmuş. ^_^

Şu aralar kendimi kursa ve DGS'ye verdim. Pek bir şey izleyip okuyamıyorum. Durulduğumu fark etmişsinizdir zaten. Diğer post'ta görüşmek üzere ^_^
Categories: ,

6 yorum :

  1. Şu anda tam olarak bu filmi izliyordum.Görünce şaşırdım :D Gong Yoo yine oyunculuğunu konuşturmuş ama filmde oldukça amerikan etkisi sezdim ( şaşırtıcı olmayan bir şekilde)

    Bu arada ''Why did you come to my house'' filmini izlemeni öneririm 2009 yapımı.İzlersen,Yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı gün izleyeceğimiz tutmuş ehehe :D Kesinlikle katılıyorum. Tipik Amerikan romantik komedilerine benziyordu.

      Dediğin filmi hemen arattım. Aynı isimde bir de dizi var sanırsam. Ama filmi torrent'e attım. Oyunculara da bir göz attım. Miss Ripley'den sinir olduğum kız varmış, aynı zamanda BigBang'den tanıdık bir yüz gördüm sanki. İndiğinde bakacağım mutlaka ;) Önerin için teşekkürleeeer.

      Sil
    2. Evet bigbangten biri oynuyormuş ama ben bilmiyorum o çocuğu. Önerdiğim filme gelirsekte, ben başroldeki kızın oyunculuğunu çok sevdim.Film öyle mükemmel bişey değildi ama değişik bir filmdi klasik kore filmlerine benzemiyordu.Belki başroldekilerin başarılı oyunculuklarından da kaynaklanıyor olabilir.Rica ederim :)

      Sil
    3. Şimdi bitirdim önerdiğin filmi. Bana baya baya Bin-jip (2004)'in verdiği hisleri verdi. İzlemediysen ona bir bak. Bence sevebilirsin ;) Beğendim ben de. İyi ki önermişsin. Miss Ripley'den iki oyuncu varmış tanıdık. Bigbang'teki çocuk da kızın sevdiği çocuğu(büyümüş halini) oynuyormuş :D

      Sil
  2. Aklımı çok fazla karıştıran bir filmdi ilk başka o çocuk ama bu çocuk aynı nasıl olur gbi saçma soruları kendime sormakla birlikte başımın etine yediğimi anlayıp sadece filmi izlmeye braktım kendimi ki olaylar kendiliğinden gelişti zaten...Fena bi Gong Yoo hayranı oldum bu filmden sonra çok sevmli değil miydi sizce de.... Her neyse çokça güzel bir film Bay Kayıp'ı Bulmayı isteyen herkese öneririm^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden 10 yıl geçince birbirini seven iki kişi birbirinin tipini unutabiliyormuş :P eheh o yüzden çok karışık gelmiştir sana da muhtemelen.

      Sil