This is an example of a HTML caption with a link .

27 Mart 2012 Salı

Merhaba!! ^_^

Dünkü post'umda sizlere yeni 2 lens aldığımdan bahsetmiştim. Geo Bambi (Princess Mimi) serisinden Chocolate olarak da geçen WMM-304(Kahverengi-Brown) numaralı renk birazdan aşağıda bakacağınız fotoğraflarda benim kullandığım lensdir.

15.0 mm oldukça geniş bir lens Geo Bambi(Princess Mimi) serisi. Zaten Extra Large olarak geçiyor ^_^

Bu seriye karşı diğer lenslere oranla oldukça büyük sempatim var :D Mutlaka diğer ikisini de edinmeye çalışacağım.


En net aşağıdaki fotoğrafta belli oluyor lensler. Fotoğraf makinem yakın çekimlerde ne yazık ki düzgün çekmiyor ya da ben beceriksizim. Ama dandik makineden kaynaklı olduğunu düşünüyorum :P Bu yüzden flaşlı/flaşsız hallerini gösteremeyeceğim.


Gözbebeğime yakın mavimsi/yeşilimsi renk benim kendi göz rengim. Genelde çoğu review yapanlar ya kahve ya siyaha yakın renkte gözlere sahip olduğu için bende nasıl görüneceği hep bir muammaydı. En azından renkli gözleri olanlara ilham falan olur diye düşünüyorum. 

Ve takma kirpik olmadan gerçekten tuhaf duruyor :D Kusura bakmayın artık ;)



Bu lensi normal zamanlarda kullanacağım. Mesela dışarı çıktığım da filan. Peki lens temizliği için neler yapmalıyım?

Kırmızı lens review'i ise yakında geliyor ^_^

Peki bir soru...

Gyaru stiline ilgi duyan var mı aramızda? Varsa bu kişilerle gerçekten arkadaş olmak istiyorum :P Kafasını bile yiyebilirim. Lütfen benimle kontak kursun ^.^

14 yorum :

  1. Gözlerin çok göz alıcı olmuş:)Nasıl söyledim ya:)))düzelteyim;yani parlak ve güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe evet :D Oldukça parlak duruyor. Teşekkürler ^.^

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ya, o sadece gözlerini çektiğini mutlaka facebook sayfalarına koymalısın :) Neredeyse ordaki bütün resimlere baktım ama hepsi birbirinden kötüydü, seninkisi bariz şekilde daha güzel.

    Bu arada lens için lens solüsyonuna ihtiyacın var, en yakın eczaneden al yoksa lensler temizlenmez ve mikrop kaparsın anında. Zaten solüsyonsuz kaba da koyamazsın, bir kereliğine suya koyabilirsin ama sudan çıkarıp takınca canın çok yanabilir.

    Gyaru severlere seslenmişsin ama ben senden başkasını tanımıyorum benim için türkiyede bu akımın temsilcisi sensin o yüzden :D Şimdi senden görüp birileri özendiğinde çok çakma gelecekler bana (sinirlenicem büyük ihtimal onlara), senin buna ön ayak oluyor olman nedense gurur verici :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam mutlaka facebook'daki o yarışmaya katılacağım. Net fotoğraf çekebileyim diye anam ağladı :D Ama seçilenlerin hiçbiri tek göz fotoğrafı değil :/

      Peki solüsyon için marka önemli midir? Asıl neden ben gelip sana sormadım ki? T_T Şaka gibiyim. Dur detayları alıcam senden bi MSN'e gir :D

      Valla bilemiyorum belki seven vardır. Ama mutlaka denk gelirdim diye düşünüyorum ben de :/ Yalnız beni şu an çok pis övdün. Bugün kendime gelemem :P

      Bir de alakasız olacak ama eğer ingilizce'yi C1 seviyesine getirebilirsem ve o arada Japoncayı B1 seviyesine getirebilirsem annem Japonya'ya yollayacak beni dil için O_o Sen gitmiş dönmüş olursun sanırım o arada. xD

      Sil
    2. Ben gitmiş dönmüş olsam bile tekrar gidebilirim çünkü bizimkiler devamlı kalmamı ve orada çalışmamı istiyorlar. Ablam ve eniştem kafamın etini yiyor, git dönme diye :D

      Senin götününü kaldırmışım kaldırmamışım umrumda değil seni sevdiğim için istediğin kadar şımarabilirsin :D Msn'e giricem yakında ama biraz ders çalışıp gelicem.

      Lens solüsyonlarının markasını önemli değil, sen çok sık kullanmayacaksın nasılsa. Bir de pahalı bir meret olduğundan insanlar artık en uygununu almaya bakıyorlar.

      Sil
    3. Valla devamlı kalabilme şansın varsa kal bence de. (Yanına gelirim :P) Ben de anneme öyle dedim. Beni tanıyor, biliyor. Eğer oraya gidersem kurs bitiminde dönmeyebilirim dedim. Yani beni tek bağlayan Onur :D Onu da Japonya'ya getirtirim(arkasından hain planlar dönüyor ama haberi yok xD) Ve bildiğim kadarıyla eğitim için kalacaksan 3 ay, ama kalıcı olmak için eğer evlenmiyorsan bi japonla pek mümkün gibi durmuyor O.o Nasıl ki vize durumları orada?

      Kihkih! Zaten Japonya'ya sen bir git. Oradaki Gyaru hatunları hakkında bana bilgiler de verirsin *_* Hem Türkiye'de tamamen gyaru olmak zor. Bi kere alışveriş edemiyorsun. Ne makyaj ne kıyafet olarak. Çoook pahalı kıyafetleri getirtmek :/ Zaten yasadan dolayı gümrüğe takılacaklar. İçimde yaşatıyorum xD

      Yarın en uygunundan satın almaya çalışacağım o halde solüsyonların ^_^

      Sil
  3. Türkiye'den tanıdığım yok ama italya'dan şu kızlara bir göz at diyim. http://peachlovegyarusa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha italya'dan bi circle. Bunları bilmiyordum, ama çok fazla circle takip ediyorum. Amacım Türkiye'de de sevenler olsa, biz de kendi circle'ımızı kursak falandı :/ Ama teşekkür ettim yine de ;)

      Ve çok korkunç bazı üyeler >.<

      Sil
    2. Ben ben!!=D Gyaru stiline (hatta cosplaye) çok merak duysam da ya çok üşeniyorum malesef=) Ama sosyal bir ağ filan olursa katılmak isterim!

      Sil
    3. Yaşasın!! Sonunda gyaru'ya ilgi duyan birisi *-* Şu an için sosyal ağ imkansız gibi XD Hala kimsecikler yok, ama ben buradan sesimi duyurmaya çalışıyorum ehüehü :D Bir çoğunluk elde edersek süper olur. Ama cosplay ile ilgili çok fazla etkinlik var zaten. Ah ah üşenmesek :P

      Sil
  4. gyaru-o ve gyaru ikiside aynı zaten erkek ve kız ^^ bende severim circle lenslerle ilgili bir kaç soru sordum mail olarak yanıtlarsan çok sevinirim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet ikiside aynı *-* Mailini yanıtladım bile ^_^

      Sil
  5. fiyat aralıklarını ve hangı korgoyla aldığınızı yazarsanız sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden 2 yıl geçti. Ne yazık ki hiç hatırlayamıyorum :/

      Sil