This is an example of a HTML caption with a link .

26 Mart 2012 Pazartesi

Eveet! Sonunda aylardır (:P) beklediğim kargom elime ulaştı. İlk önce fotoğrafları göstereyim. Daha sonra da konu hakkında bir kaç şey yazacağım. Ancak lens review'u bu postumda yapmayacağım. Çünkü hem göz kapaklarım 2 gündür şiş hem de dışarıda yağmur var. Fotoğrafları flaşlı ve flaşsız olarak göstermek istiyordum. Ama gördüğünüz gibi öğlen çekmeme rağmen fotoğraflar çok karanlık. Ekstra olarak Forum'a gidip takma kirpik yapıştırıcısı almam lazım falan filan... :D

İlk kargo geldiğinde megafondan ismimin söylendiğini ve kargom olduğunu duydum. Tabii ben yatakta yatıyorum. Kapıya annem baktı. Uyanmamak için direniyorum, annem de bana yan yan bakıyor :D "Kalkmazsan geri göndereceğim kargoyu bak." diyor :D Tabii şaka da olsa ben ikiletmedim bu sözü, hemen kalktım. Ama o sırada kargom alınmış ve mutfağa götürülmüştü. İşte gerisi paket açma, içindeki o koruma zımbırtısını patlatma olarak devam ediyor. ^_^

 İlk olarak paketler bu iki şekildeydi. 2. paketi annemin elinde görünce saç maşam da geldi sandım :/
Annem posta pullarını görünce paketi atmamamı en az 10 defa tekrar etti. Sanki inadına atacağım >_>


Daha sonra ise paketleri açtım. Büyük bir zevkle ve yavaş yavaş :D ahahah! 
İçinden 2 lens - 2 lens kutusu(şu pembe domuzlu, sarı filli olan kutular) ve 1 takma kirpik paketi çıktı.


Tabii ben hemen denedim lensleri :D 1. lensi takmam 15 dakikamı aldı. Zavallı gözüm bir süre neler döndüğünü anlayamadığından çılgıncasına zonkladı, sonra düzeldi :D

Gelelim HONEY COLOR hakkındaki görüşlerime. Beni twitter'dan takip edenler bilhassa ne kadar uzun bir süreçten sonra bu kargoya kavuştuğumu bilirler. Bunun sebeplerini ise anlatıp son olarak honeycolor.com'u tavsiye edip etmediğime geçeceğim.

Önce almak istediğim lens stokta olmadığından başka bir kırmızı lensi sipariş verdim. Tabii sipariş vermişken takma kirpik de olsa tadından yenmez diye bir de takma kirpiği sipariş verdim. Ancak aradan 1 hafta geçti, ne sitelerinde siparişlerim gönderim aşamasına geçmişti ne de bir mail falan bir şey göndermişlerdi. Hayır, bir de biliyorum en geç 4 gün içinde milletin siparişi yola çıkıyor. Nedir benim bu çektiğim derken mail attım :D

Maile cevap çok kısa bir süre içerisinde geldi. Meğer takma kirpiğim sitelerinde stokta var yazmasına rağmen ellerinde kalmamış. Bu yüzden siparişi bekletiyorlarmış. Eh tabii bu onların suçu olduğu için, binbir özür dileyerek istersem takma kirpiği başka bir seçenekle değiştirip hemen kargoya verebileceklerini söylediler. Ve özürlerinin yanında + bedava lens vereceklerini söylediler.

Ben de yanıt olarak başka bir takma kirpik istemediğimi, ya onu göndermesini ya da siparişimi iptal edip sadece lensi göndermesini istedim. Ancak şunu da not düştüm. "Eğer 1-2 hafta içinde istediğim takma kirpik stoklarınızda olacaksa bekleyebilirim." Uzlaşılmaz olmamak lazım böyle durumlarda :D

Velhasıl binbir mailleşme ve benim abuk sabuk sorularıma yanıt verme sürecinden sonra 22 Şubat'ta verdiğim 14 Mart'ta yenilenen siparişim 18'inde yola çıkıp 23'ünde Türkiye sınırları içine girmiş. Ve bugün yani 26 Mart'ta "Ben sana ne zorluklarla eriştim haberin var mı?" diyerek böğrüme bastığım kargoma ulaştım :D

Bir de dip not:Standart Shipping seçeneğini kullandım ve kargom Malezya'dan yola çıktı.

Gelelim Honeycolor.com'dan bir daha sipariş eder miyim? Evet ederim! Şöyle ki gördüğüm en sıcak müşteri temsilcisine sahip bir kere. Evon'cuğumla artık ahbap olmuştuk o derece ^-^ Ancak sitelerini sürekli yenilemeleri lazım. Bu gözümde büyük bir eksiydi. Sonuçta benim de tercihimle 1 ay kadar bekledim. Bekletilmek kimsenin hoşuna gitmez >_> Tabii bedava lens göndermeleri güzel bir jest. Ancak daha cazip bir site bulursam da acımam oradan sipariş ederim ^_^

Şimdilik bu kadar. Siparişle ilgili sorularınız olursa sorabilirsiniz ^_^ Yakında lens review'leri gelecek. Hava açıyor gibi...
Categories:

18 yorum :

  1. Heee şimdi anlaşıldı bannerda gözlerinin neden Japon kızları gibi göründüğü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe xD Gyaru'ları çok beğeniyorum. Azıcık özendim onlara :P

      Sil
  2. Merhaba, bende bu siteden bir şeyler almak istiyordum. Acaba Lenler gümrüğe takılıyor mu? yani kozmetik adı altına mı giriyor? Sizce bir sorun yaşarmıyım? Çok soru sordum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :D Lensler gümrüğe takılmıyor ve kozmetik adı altında kargolanmıyor. Daha çok sağlık ürünleri olarak geçmekteler :) Bu yüzden bir sorun yaşayacağınızı sanmam.

      Sil
  3. Teşekkürler :D kaç haftadır bu yüzden ne karın ağrısı çektim. Düşünmekten( alsam mı almasam mı?) düşünen adama döndüm. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlerimi aktarmak için buradayım ;) Ehehe. Merak ettiğin bir şey olursa sor mutlaka ^_^

      Sil
  4. mrblar hangi siteden sipariş verdin bunları =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Honeycolor.com adresini kullandım :)

      Sil
  5. Stokta olduğuna emin olduğum bir ürün kaç gün içinde ulaşır elime etkinlik var da ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraya mesaj atman lazım bunun için :D

      Sil
  6. teşekkütler ımhh birdee sipiral lens alacağım cidden gözüme uyum salarmı yani mavi bir göze kırmızı taksak renk değişirmii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar değiştiğini şuradan görebilirsin. http://mirielenda.blogspot.com/2012/03/barbie-red-lens-review.html

      Sil
  7. cidden bu son olacak peruk alabileceğim bir yer önerirmisiieen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 sene evvel http://www.ebay.com/usr/cosplaydna buradan alışveriş yapmıştım ^^

      Sil
  8. inglzcem braz kıt ksra bakmayın kapıda ödeme secenegi var mı peki ve bundan ayrıca ücret ödeniyor mu yoksa sadece lensleri mi ödüyorz

    YanıtlaSil
  9. Great review, thanks for sharing it here !

    Just for your info. you can also check out www.contactlensxchange.com for more exciting brand colored circle lenses.

    Enjoy and stay pretty : )

    Makiyo

    YanıtlaSil
  10. Kapıda ödeme var mı ? ve bu sayfadan siparişi nasıl veriyoruz ?

    YanıtlaSil