This is an example of a HTML caption with a link .

29 Mart 2012 Perşembe


M.A.C 15 Nisan'da çıkaracağı yeni koleksiyonu adı gibi pek bi sevimli :D Quite Cute adlı bu seri Japonya'nın Harajuku kızlarından(Harajuku sokak modasından) etkilenilmiş yeni bir koleksiyon. Aslında sırf bu yüzden blogumda paylaşıyorum. Siz de tahmin etmişsinizdir zaten. :D

Peki koleksiyonda neler var?

Pembeler, morlar, yavruağızları, mint yeşilleri... Bu senenin modası olan her renk var.

Üstelik koleksiyondaki ürünlerin isimleri de şöyle Sakura, Azuki Bean, Moshi! Moshi!, Candy Yum-Yum, Playing Koi vs vs. ^_^

Normalde ne ruj kullanabilen insanım ne allık.  Benim bu koleksiyonda ilgimi çeken tek şey ojeler ve takma kirpikler. Takma kirpiklerin fiyatı hemen hemen piyasa fiyatına yakın oluyor MAC'de, ancak o ojelerle 15-20 tane oje alabileceğim aklıma geldikçe satın alabileceğimi hiç sanmıyorum. Alana da mani olmuyorum xD Ama ojelerin renkleri harika T_T

Vudu bildirdi! :D


2 yorum :

  1. Oyy o rujlarda almam lazım mutlaka, allıklar da hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim tam zıttımsın :P Rujlardan o şeftali rengini çok beğendim ben de, ama kullanamıyorum :/

      Sil