This is an example of a HTML caption with a link .

31 Mart 2012 Cumartesi



Vurmayın beni!! :D Yine yarım kalan bir dramadan bahsedeceğim bugün sizlere. İnanın sevmediğimden değil. Ancak klasik Kore Draması işte. Bir süre sonra çocuksu, saf olacağım derken bana yaşattığı o gerçeklik duygusu yapaylığa dönüşüyor. Öyle olduğunda sıkmıyorum tatlı canımı yeni dramalara yelken açıyorum. :D

İşte bu yukarıda bahsettiğim durum Padam Padam'da da yaşandı. Tamamen ilgi çekici başlayıp bir süre sonra beni baydı ve devam edemedim. Zaman geçince devam etmeyi düşünüyorum. Çünkü sonunu çok merak ediyorum. Ama bu zaman ne kadar bir süreye tekabül ediyor bilmiyorum :/

Gelelim konusuna. Bu sefer sizlere Padam Padam'ı ben anlatmayacağım. Aslında birçok blogger'da görmüştüm ve birçok kişi de başladığı günden itibaren tavsiye etmişti. Ancak ben bu post'u görünce artık dayanamadım ve indirmeye başladım. Buyrun sizi Neo'nun Köşesi'ne alıyoruz ve size o anlatıyor bu başlangıçta bana göre harika başlayan ve 10. bölümlerden sonra ilgimi elinde tutamayan dramayı.

Dramanın oyuncularına gelecek olursak, iki erkek oyuncu Jung Woo Sung ve Kim Bum harikaydılar. Kim Bum'u en son "The Woman Who Still Wants to Marry" adlı dramada izlemiştim. Ve ona bi kafa atmadığım kalmıştı. Şu anki performansından inanılmaz memnunum. Hep böyle kal Sn. Kim Bum! :D Hani o kaslarını gözümüze sokarsan da fark etmez! Zaten tüm dizi boyunca kanatlarını göreceğiz diye kamera sürekli zoom yaptı durdu xD




Aynı şekilde biricik Ahjumma'mız. Kıvır kıvır saçlarıyla çok sevdim kadıncağızı xD Ve Jung Woo Sung'un oğlunu oynayan çocuk!!! Ondan bahsetmesem olmazdı. Bu yaştan sonra subyancı olacağım onun yüzünden :P Kısaca oyuncular açısından hiç bir sorun yoktu. Sadece ana roldeki kız etkilemedi beni o kadar.

Son olarak da dramanın OST'ı harikadır. Özellikle şu aşağıdaki parça benim içlerinde en sevdiğim. Nakarata girdiğinde beni benden alıyordu her şarkıya uygun anlarda ;)


Bak gene dinledim gene diken diken oldu tüylerim...

Categories:

10 yorum :

  1. Aylardır ben de yarım yamalak takip ediyorum hala sonunu getiremedim, oysa 15. bölüm için çok güzel diyorlar orda burda. 14'de kaldım ben, bu ara içimden drama izlemek gelmiyor, gerçi hiçbir şey izlemek gelmiyor :D Dediğin gibi ben de bir ara bitireceğim çünkü seviyorum bu diziyi.

    Kim Bum'un hastası oldum dizi sayesinde. Jung Woo'yu da A Moment to Remember filminden tanıyordum, sanki orda da böyle marangoz gibi bir şeydi ahaha adamın gerçek mesleği sanırım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi sevip devam edemiyoruz XD Hani sevmedim bıraktım desem bi nebze. Ama severek ayrıldım gibi bir şey oldu xD ahah!

      Yalnız şimdi sen söyleyince tanıdık geldi "A Moment to Remember" ve afişe bakınca hatırladım. O adam bu adam mıymış ya? Ben ilk defa görüyorum sanmıştım.

      Sil
    2. Hahaha evet orada bıyıklı uzun saçlı falandı sanırım tanıyamamışsındır. O da ne güzel filmdi yahu :D

      Sil
    3. Evet ben de beğenerek izlemiştim, ama yanlış hatırlamıyorsam son kısımları baymıştı. Bu yüzden hızlı geçmiştim. Ağırdı bayaa. :D

      Sil
  2. Üşenmesem nasıl izlemek istiyorum şu diziyi sırf Jung Woo Sung var diye, ama işte animelerin 20dklık kısa akıcı dünyasından kopupta gelemiyorum :D
    Bu cümleyi videoyu açmadan önce yazdımdı, indiriyorum şimdi diziyi şdoajsodıasjdıasd
    Ama Kimbuma tahammülü yok ya! Gülmek bu kadar mı yakışmaz bi insana bu kadar mı yakışmaz yani. Neyse napalım katlanıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay bi kere başlamakta. 2-3 bölüm izledikten sonra zaten sürekli devamını merak edeceksin. Yani bende öyle olmuştu :D Sen de bizim gibi beğenip bitiremeyenlerden mi olacaksın bakalım :P

      Sil
    2. Bitiremeyenlerden olmam çünkü, bi defter tutuyorum orda kalabalık etsin istemiyorum yarım bıraktıklarım inatla bitiriyorum :D
      Ama senin gibi ben de sıkılırsam bi yerde, evet biraz uzayabilir :D

      Sil
    3. Eskiden ben de öyleydim. Ne anime ne drama yarım bırakamıyordum. Artık tahammül edemiyorum XD Bakalım beğenecek misin ;)

      Sil
    4. 9.30 dakika izleyip kapattığımı zöylemek istiyorum :D Kimbum'u sevmediğimden tahammül edemedim, o yüzden.

      Sil
    5. xD ahaha aslında az daha dayansaydın Kim Bum çok sık görünmediğinden izleyebilirdin XD Neyse sağlık olsun :P

      Sil