This is an example of a HTML caption with a link .

2 Mart 2012 Cuma

Bu seferkinin ne olduğunu kutuyu görünce anladım. Aslında tam da tuvalete giderken kapı çaldı ve "Kim o?" soruma yanıt "Kargonuz var." olunca sevinçten delirdim. 2 gündür pek mutluyum doğrusu xD Kutuyu aldığımda ve üzerinde gönderinin ismini gördüğümde hemen ne olduğunu anladım. Aslında keşke takma kipik+lens gelseydi diyorum. Peruk geldiği için, lensle nasıl kombine olcak meraktan delireceğim. Şimdi pazartesiye kadar beklemek gerekiyor >_< Haftasonu gelmez değil mi?

İlk kutu geldiğinde bu şekildeydi. Yea! 10 dolar shipping parası ödendi >_< 
En facia miktar aldıklarım arasında buydu!

Daha sonra kutuyu açtım ve ben küçükken yediğim tombik miydi, tombak mıydı neydi, o cipslerle karşılaştım xD ahahha. Yiyesim geldi valla.

Son olarak da maskem! Göründüğünden daha yumuşakmış. Ancak leş gibi plastik plastik kokuyor. Onu 1 günlüğüne balkona koymak lazım. Başım döndü taktığımda xD Hala kafam dumanlı gibi geziyorum. Rengi çoook güzel (◡‿◡✿) Neon kenarları. Karanlıkta parlıyacak sanırım.

Şimdilik şöyle bi poz vereyim dedim. Suratımda makyaj yok. Saçımı bile düzeltmedim xD Bu yüzden kusura bakmayın. Ruh gibi çıkmışım >_< Dayanamadım ama, hemen post yapayım dedim.
Ortadaki resimde aslında gülümsüyorum >.< Korkunç nihaha xD

Kokusu dışında hiçbir sorunu olmayan bu maskeyi satan kişinin kim olduğunu da hemen açıklıyorum! Etsy yoluyla satın aldığım bu maskenin satıcısı Jadedminx tir. İnanılmaz bir steampunk maske ve gözlük koleksiyonu bulunmakta. Hatta ben bunu satın aldıktan sonra über süper yeni şeyler gelmiş bile. Siparişi 21 Şubat'ta yaptım. 25'inde kargoya vermiş. Bugün 2 Mart. Yine hızlı bir satıcı ^_^ Şükürler olsun! Ve Thank You!!!!!!!!!!

8 yorum :

  1. euhe çok tatlı :) gerçekten işlevi var mı? sigara içilen ortamlarda çantamdan cıkarıp takarım ben :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o pembe kısımlar döndürülerek çıkıyor. İçindeki şeyde ise "Warning-do not use in highly toxic atmospheres or where there may be a deficiency of oxygen" diyor <.< Az demek ki işlevi :D

      Sil
  2. Hii siparişlerinden en çok beğendiğim gelmiş bile. Doğum gününe denk gelmesi pek güzel olmuştur ya :D Ben olsam mutluluktan dört keşe olmuştum eheh. Sanki onu ben taksam nefes alamazmışım gibi geliyor, daha doğrusu daha önce nefes darlığından gidiyordum ondan fobi oluştu, ama ben de istiyor muyum, istiyorum arkadaş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel nefes alınıyor. Tek sorunu şu an iğrenç kokması. Ne zaman kokusu geçti mi acaba diye baksam kafam bi milyon oluyor =_= Neyse ki azalmış xD

      Dediğin gibi çoook mutluyum *.* Bunu bu kadar erken beklemiyordum, çünkü siparişimi kargoya verdiğini yazmamış satıcı >_< Süpriz oldu xD

      Ya bi kere aldıktan sonra bile insanın daha fazla alası geliyor XD Orda bi tane tüm yüz için olan var mesela xD Almayacağım ama içim gidiyooor XD

      Sil
    2. Oy kokusu nasıl anladım resmen :D geçer ama yakında.

      Bu arada tüm yüz için olan maskeler slipknottaki sid wilson'ın maskelerinden biri (bayılırım kendisine) çok dehşet duruyor onlar, ilerde bir de ondan alırsın belki :))

      Renkli gözlü olduğuna dikkat etmemişim daha önce, bir lensler vardı linkini bulmam mümkün değil ama o lenslerden alırsan cart mavi, cart turkuaz yapabilirsin :D Bir ara bana msnden büyükcene at bu fotolarını merak ettim.

      Sil
    3. Tamam cnm msn'e girdiğin bi titret ^_^

      Sid wilson mask diye arattım google'dan bi dünya şey çıktı. Eğer ağızda hortum kısmı olanlardan diyorsan heh tam da parmak basıyorsun xD

      Gözlerim zaten cart cart >_< Ben normal istiyorum!! :D

      Sil
  3. selam.ben kpop maskesi almak istiyorum fakat nasıl alacağımı bilmiyorum.yardım eder misiniz?bu msnem:asyemur66@hotmail.com cevabınızı bekliyorum.sevgilerrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. K-pop maskesi diye bir şey yok ne yazık ki. Bana nasıl bir şeyden bahsettiğinizi söyleyebilirseniz yardımcı olabilirim ^_^

      Sil