This is an example of a HTML caption with a link .

23 Mart 2012 Cuma

Bir süredir blog'a topluca mı yoksa inceleme olarak mı eklesem karar verememiştim. En azından inceleme olursa eğlenceli olur diye düşündüm ^_^  Popteen dergisi Mart sayısının ilgimi çeken sayfalarına bir göz atalım bakalım :D

Not: Tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz

 POCKY'lere bakın ya T_T
  Çikolata konseptinin nedeni 14 Mart White Day olması olabilir :D Aslında dergide çok fazla çikolata ile ilgili şeyler vardı. Ama hepsini eklemedim.


 Bahar geldi konsepti :D Çiçek böcek ve bilimum baharı çağrıştıran şeyler ^-^
Peruk Modelleri >_<

Photoshop'ta son nokta xD Üstelik 155 boy'a 42 kilo nedir ya O.o Skinny'nin bokunu çıkarmak!
 İşte benim en sevdiğim konsept. Okul kıyafetleri konsepti. Sanırım White Day'i içeriyor yine ^_^
2/11'in kıyafeti ve 2/13'ün saçı favorim!(üstte)
 2/14'e bayıldım *-* Çok şirin!(üstte)
 2/8 bu sayfadaki favorim!(üstte)

 2/10 ve 2/13 bu sayfadaki favorilerim sanırım(üstte)
 Ve son olarak 2/14 (üstte) favorim! Sizin favorileriniz hangileri :D
 Ayakkabı modelleri... Dikkat ederseniz bir tane babet yok. Aşağılarda bile xD

 Soldaki siyah gömlek güzelmiş >_< (üstteki)
 Her yerde bu dik şeritli çoraplar karşıma çıkıyor. Tamam almak istiyorum ben de zaten T_T (üstteki)



Vee Gyaru'ların en sevdiği mağaza :D Liz Lisa! Uçuş uçuş tüller, pembeler, kavuniçleri, beyazlar >.<
 Şu siyah üste benzer bir şeyler arıyorum. Hatta benzeri ASOS'ta vardı. Ancak fiyatı faiş! Bulursanız bana söyleyin şöyle ucuzundan T_T(üstteki)
Sağ en üstteki converse'in topuklusu?!? güzelmiş yaa O.o(üstteki)




Makyaj nasıl yapılır? Hem erkek makyajı da var O.o




 Ciel cosplay'i ve makyaj yapımı.
 Yemek yapımı bile var. Daha ne olsun????
 Japonya'da çok popüler olan takma tırnaklar(Bunu artık biliyorsunuzdur. Orada takma tırnaksız kız yok gibi bir şey!)
Abuk sabuk zımbırtılar :D
 Sevgililere dikkatle bakmalısınız bence :P
 AFTERSCHOOL'a büyük yer verilmiş. Onun dışında burada yazan diğer parçaları dinlemek lazım. Şarkı isimlerini de ingilizce yapsalarmış keşke.

 Bakın kim var burda? :D Kore fanları.
Son olarak da yine bu zımbırtılar ile bitiriyorum. Solda pembe bir noodle gördüm sanki :D

Yalnızca ilgimi çeken sayfaları ekledim. Derginin tamamını görmek istiyorsanız aşağıya yazacağım blog'un adresine tıklayabilirsiniz. "Popteen" takip ettiğim dergiler arasında en sevdiğim falan değil aslında. Ancak diğer dergilere nazaran önemi şu ki Avril Lavigne, Britney Spears ve Gwen Stefani bu dergiyi tercih edip çekim yapmışlardır.

Popteen'in en ünlü modeli ise Tsubasa Masuwaka(Milky Bunny)'dır. Hatta 5 sene önce sürekli karşıma çıkması sebebiyle Gyaru modasını araştırmama ve birçok dergi blogunu ve idolleri keşfetmeme sebep olmuştur. Hatta ve hatta bu hatun sayesinde Kaoru Watanabe adlı modeli tanımıştım ve sayesinde ilk piercing'imi 4 sene önce yaptırmıştım. Özentilik işte. Şimdi kendisiyle alakam sıfır :D

Mart ayı bitmeden bulabildiğim diğer magazine'leri de ekleyeyim ^_^ Yani devamı gelecek.

Resimlerin tamamı ekiblog'dan alınmıştır.

Categories: ,

6 yorum :

  1. Bunlara güvenerek yanımda kısa şortlar götürüyorum, alıyorum alıyorum giyemiyorum burada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al kızım. Zaten sıcak olacak sen gittiğinde :D Orada rahatça giyersin. Uzun bişey giydikleri yok zaten :P

      Sil
    2. Acımıycam alıcam valla :D etek zaten giymeyi sevmiyorum ama şorta bayılıyorum.
      Umarım şu dergileri okuyacak duruma gelirim döndüğümde ya :D

      Sil
    3. Walla anladığım kadarıyla dergi ve gazetelerde kullanılan kanjileri öğrenmek seneler alıyormuş O.o Umarım öğrenirsin ya. En azından ana fikiri kavrasan süper olurdu.

      Bu sene yüksek belli, paçalar ise inanılmaz kısa modeller moda şortlarda :D Alıcaaaaaaaaam! Kafaya koydum :D

      Sil
    4. İzmir daha rahattır şort etek konusunda bana öyle geliyor. Mesela burada bir çıksam şortla ne komşuların dedikodusu ne sokaktaki insanların tacizi ne de namusum kalır... Evet ben de yüksek belli şortlar almıştım geçen yıl. Zaten artık düşük bel giymemeliyim vücudumun anatomisini bozmuş düşük bel.

      Sil
    5. Valla burada da belli yerler haricinde(her yerde vardır öyle tutucu yerler) çok rahat. Bakan bakıyor öküz gibi, ama pek umursamıyorum >_<

      Sil